piątek, 19 kwietnia 2013

Krótkie sprawozdanie i Liebster Blog ;)

Dziś luźno, głównie z powodu braku normalnego Internetu. Brak normalnego Internetu oznacza, że zostałam skazana na Internet mobilny, który nie bardzo chce ze mną współpracować. Mimo tego jest ciekawie. Leżę i czytam, czyli to, co koty lubią najbardziej ;) 
Panika związana z wynikami badań tarczycowych była nieuzasadniona. P. dr uspokoiła mnie, że TSH obniża się powoli, i to dlatego i blablabla. W nagrodę kupiłam sobie w Naturze cienie sypkie (wszystko przez Vivkę!) My Secret Star Dust nr 1 (czyli zwykła perła, której, o zgrozo! nie miałam) i lip cream Essence, Stay Matt, w kolorze 01 Velvet rose.

Problem w tym, że kolor „matowego błyszczyku” jednak totalnie mi nie pasuje. W opakowaniu wygląda na chłodny, a po nałożeniu wybijają się ciepłe, lekko brzoskwiniowe tony. Przy mojej jasnej, chłodnej cerze wygląda to źle. Problem poniekąd rozwiązuje się, gdy nakładam kosmetyk palcem - wygląda to delikatniej, choć i tak czuję się trochę dziwnie ;|

Z cieni My Secret jestem zadowolona, choć to w tym momencie „kredyt zaufania” – na razie znalazły się tylko na wierzchu mojej dłoni. Pigmentacja boska – wcale nie musiałam mocno dociskać palca, żeby je było widać. Posłużą też w minimalnej ilości jako rozświetlacz w razie kryzysu ;)

Dziś też przeprowadziłam pierwszy zabieg depilacji włosków nad górną wargą ^^”. Nie wiem, czemu, ale myślałam, że będzie boleć jak diabli, a tu nic! Coraz gęściej zastanawiam się nad odbrażeniem się na pastę cukrową i zakupieniem tej, o której pisała u siebie Kolorowy Pieprz. Jednak ciągle wypadają inne wydatki, ale mimo tego wciągnęłam ją na swoją chciej listę ;)
 
Zostałam też nominowana przez Vivcię do zabawy Liebster Blog. Szczerze mówiąc, byłam w szoku :) nie mniej jednak, bardzo dziękuję, choć obawiam się, że ciężko będzie mi się wywiązać ze wszystkich zasad ;)

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Problem w tym, że ciężko będzie mi wytrzasnąć te 11 osób :D

Pytania od Vivianny:
1. Góry czy morze?
*góry 
2. Jakie jest Twoje ulubione warzywo?
*brokuł
3. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
*chęć podzielenia się z kimś tym, co dzieje się w mojej głowie
4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
*nie przepadam za serialami, ostatnio spodobało mi się "666 park avenue", jednak już zakończyli produkcję
5. Czy zdarza się, żeby ktoś krytykował to co robisz na blogu?
*nic mi o tym nie wiadomo
6. Co ostatnio sobie nuciłaś/eś?
*Korn - Hollow life
7. Czy lubisz przytulać innych?
*zależy. jeśli wiem, że tego chcą, to tak, a jeśli nie chcą, to strefa intymności jest dla mnie święta i działa to w obie strony
8. Lubisz spacerować podczas deszczu?
*tak, odkąd mam moją wieeeelką, tęczową parasolkę ^^
9. Jaki jest według Ciebie najpiękniejszy, najwspanialszy instrument muzyczny?
*theremin :D a tak na serio, to fortepian
10. Lubisz sushi? ^^
*uwieeelbiam :) zarówno robić, jak i jeść ^^
11. Ile razy musi zadzwonić telefon, zanim podniesiesz słuchawkę? 
*z milion, bo nienawidzę odbierać telefonów    

 Pytania ode mnie:
1. Co lubisz robić, gdy pada deszcz?
2. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
3. Co sprawiło Ci największą trudność podczas nauki w szkole?
4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
5. Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
6. Gdzie jest słonko, kiedy śpi?
7. Lubisz pieczone kasztany?
8. Grasz w coś "nałogowo"?
9. Jesteś otwarta na nowinki techniczne, czy jesteś "staroświecka"?
10. Jaka byłaby Twoja reakcja, gdybyś pewnego razu obudziła się całkiem niewidziala?
11. Jaki jest Twój niezawodny sposób na zrelaksowanie się?


Pozwolę sobie zaprosić do zabawy Majową Malagę i Kapryska ;) A jeśli ktoś inny chciałby się pobawić, to zapraszam :)
Vivciu, Ciebie też! ;D
       

7 komentarzy:

  1. cień jest fajny skusze się na niego kiedyś :P
    ale sprawiłaś mi przyjemność nominacja do Liebster Bloga:D
    p.s. współczuje z tym internetem;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność :)))
      Na internet na razie nic niestety nie poradzę, muszę się męczyć z tym co mam... A cień jak na razie polecam ;D może jak nauczę się robić jakiś w miarę makijaż, to coś tu pokażę :D

      Usuń
  2. Ja się na razie wstrzymam z tymi nominacjami. ;D

    Aaa, do nakładania cieni polecam te patyczki z tymi gumkami do rozcierania (o dżisas jak to się nazywa). Mi nimi najwygodniej, zwłaszcza oczodoły cieniować. ^^
    Na szczęście wujek google wie o co mi chodzi :D
    http://marzenqa.republika.pl/smoky3.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak masz ochotę, to odpowiedz na pytania, np w komentarzu :) aaalbo jak w przyszłości ktoś Cię nominuje, o! :)

      :o nie mam czegoś takiego :( kupi się to stacjonarnie? :> właśnie zamówiłam sobie komplet pędzli, tam będzie taki mały niby do ust, to może zastąpi mi taką gąbeczkę :)

      Usuń
  3. Mi pędzelkami nie wychodzi w ogóle w cale! :( Ale w rosamie, albo w naturze, pewnie będą mieli kredki do powiek z takimi końcówkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana dziękuję za nominację. Odpowiedzi udzielę tutaj, bo na blogu już coś podobnego "tworzyłam" ;)
    1. Co lubisz robić, gdy pada deszcz?
    Gdy pada deszcz oglądam ulubione seriale albo śpię ;)
    2. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
    frezja ;)
    3. Co sprawiło Ci największą trudność podczas nauki w szkole?
    MATEMATYKA, której szczerze nienawidzę!
    4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
    Gosposia prawie do wszystkiego M. Szwaji ;)
    5. Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
    Lubię mieszankę Gejsza od skworcu.com.pl
    6. Gdzie jest słonko, kiedy śpi?
    Po drugiej stronie Ziemi ;p
    7. Lubisz pieczone kasztany?
    Były dobre, ale jak ich nie ma to nie płaczę
    8. Grasz w coś "nałogowo"?
    tylko na nerwach ;p
    9. Jesteś otwarta na nowinki techniczne, czy jesteś "staroświecka"?
    Otwarta jak drzwi Kościoła
    10. Jaka byłaby Twoja reakcja, gdybyś pewnego razu obudziła się całkiem niewidziala?
    Nawet nie wiesz jak bym się ucieszyła ;)
    11. Jaki jest Twój niezawodny sposób na zrelaksowanie się?
    mało pomysłowe, ale internet i oglądanie seriali ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, że zechciałaś odpowiedzieć :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...