wtorek, 9 kwietnia 2013

Początki bywają trudne...

Witam wszystkich. 

Kolejny założony przeze mnie blog. Już nie mam czternastu lat (a prawie 22!), żeby pisać o bzdurach i porzucać kolejną swoją stronkę. 

Więc po co tu jestem?

Szukam swojego miejsca w sieci. Potrzebuję czasem podzielić się czymś z innymi, jednak nie zawsze mam z kim. Więc gdzie miałam wylądować, jak nie tu? ;)

Krążę między domem a domem.
W tym roku zdaję dodatkowo maturę z biologii - startuję na studia, kolejne. Jestem niedoszłym psychologiem, kociarą i szczęśliwą prawie żoną swojego prawie Męża.

Jestem w lekkim stopniu włosomaniaczką i lubię odkrywać perełki kosmetyczne. Obawiam się jednak, że mój Mężczyzna ma dość moich wywodów o składach kosmetyków przesyconych chemią, o kolejnym lakierze w mojej małej kolekcji (chyba, że to kolor czerwony albo czarny...) i tych innych takich ;)
Czytam, więc jestem. Lubię się tym dzielić, lubię poznawać nowe tytuły i autorów, lubię nie spać pół nocy, żeby tylko dokończyć książkę. 
Uwielbiam tworzyć, wymyślać coś nowego, szyć, bazgrać po kartkach, pleść, szydełkować, robić zdjęcia starym zenitem. 

To tyle o mnie. Mam nadzieję, że szybko wrócę tu już z bardziej użyteczną notką ;) tymczasem - pozdrawiam.


 




5 komentarzy:

  1. Ja również założyłam swojego bloga po to,by móc dzielić się z innymi:) Może mi wychodzi to nie poradnie, ale Twój styl pisania jest fajny, przyjemny i myślę,że z chęcią będę czytać Twoje posty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło, dziękuję :) szczególnie, że moja polonistka z liceum nigdy by nie podzieliła Twojej opinii :D
      Myślę, że obie się rozkręcimy z pisaniem... :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja też założyłam bloga by dzielić się z innymi. Blogowanie strasznie odstresowuje i cieszy, a zaczęłam niedawno bo w marcu;) Zapewne będę tu zaglądać częściej;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) brakowało mi takiego kontaktu z innymi kobietami, dialogów z których mogę sporo wynieść :)
      Dziękuję i pozdrawiam również ;)

      Usuń
  3. No i dotarłam do końca, a właściwie do początku :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...