poniedziałek, 10 czerwca 2013

Dzikie Wyzwanie u Orlicy - Tydzień 2



Właśnie trwa drugi tydzień Dzikiego Wyzwania. Tym razem tematem jest kameleon. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie postawiła na bardzo luźną interpretację. ;)

Miałam problem z tym kameleonem. Nie chciałam znów robić ombre, chciałam namalować coś (w tym przypadku coś kameleonowatego), jednak nadal mam tylko jeden cieniutki pędzelek, w dodatku ciężko się z nim pracuje. Patrzcie, co zmalowałam ;)

Inspirowałam się tym zdjęciem:
źródło

I najpierw stworzyłam to…

Mój kameleon jest wstydziochem i się schował, zwisa mu jedynie ogonek ;)
Czemu tak? Każdy paznokieć w innym kolorze, kameleon (tak jak kobieta) zmienny jest ;) Czasem najdzie go ochota na stonowany kolor, czasem znajdzie się wśród czerwonych i żółtych kwiatów, a czasem widać go na tle niebieskiego nieba ;D

Użyłam:

-Wibo Express Growth nr 3 jako baza
-Wibo Express Growth nr 318
-Wibo Express Growth nr nie wiem, bo się starł
-Maybelline MNY czarny
-Wibo Express Growth nr 396
-Virtual Fashion Mania smerfny
-Ados nr 468
-Wibo Last & Shine nr 3
Tak – bardzo lubię lakiery wibo. ;) 

Ale… ale… potem kameleon się pojawił. I od razu zaczął się uśmiechać ;)
Źródło

Tu moja wersja:

Taka mała pokraka mi wyszła :D ale mam banana na twarzy, gdy patrzę na tego mojego kameleona ;)
Użyłam:

-Wibo Express Growth nr 318
-Wibo Express Growth nr 390
-Wibo Last & Shine nr 3
-Lovely Color Mania nr nie wiem, bo starty (ale to zwykły biały lakier)
-Colour Alike nr 436
-Maybelline MNY czarny

Malując dzisiaj pazury zastanawiałam się, jak inne blogerki zaprezentują kameleona :) jestem bardzo ciekawa!

18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten ogonek! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobał, taki bardzo w moim stylu :D

      Usuń
  2. Tym ogonkiem to naprawdę się wykpiłaś, ale rozdziawiona japa kameleona z drugiego podejścia wyszła Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahaha ;D Cudowna uśmiechnięta japa. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi cieszę się, że Ci się podoba ;D

      Usuń
  4. Haha :D Świetne! Bardzo mi się podoba uśmiechnięta twarz kameleonka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia :D dziękuję :)

      Usuń
  5. zostałaś nominowana do tagu
    po szczegóły zapraszam na bloga
    http://gosiamysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiałam się tym postem heh fajnie luzacko napisany heh :)a efekt końcowy się udał :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło, dziękuję za komplement :) super, że się udał :D

      Usuń
  7. że też ja nie umiem sobie tak malować paznokci. Super ten kolor z Wibo limonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiem - patrz, jaka mała pokraka mi wyszła ;D ale skutecznie poprawia mi humor ;)
      A kolor świetny na lato, polecam :)

      Usuń
  8. Podoba mi się ten pojedyczny, subtelny zawijas:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój kameleon początkowo był trochę nieśmiały :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...