poniedziałek, 17 czerwca 2013

Dzikie Wyzwanie u Orlicy - Tydzień 3



Tematem trzeciego tygodnia Dzikiego Wyzwania jest papuga. Piękny, kolorowy ptak. Przeglądanie zdjęć było prawdziwą przyjemnością, z każdej strony kolory wręcz do mnie krzyczały.
Zainspirowałam się tym zdjęciem:

źródło


Na początku planowałam wybrać inną papużkę, bardziej zieloną. Ale stwierdziłam, że pobawię się trochę kolorami i zaszaleję ;) Oto, co zmalowałam:

Postawiłam na wzór imitujący pióra tego cudnego ptaka. Przenikająca się czerwień, żółć i odcienie niebieskiego. Sprawiają trochę wrażenie tęczy na paznokciach ;) Nie jest to nic wyszukanego, ale tym razem nie chciałam malować papugi, tylko się nią zainspirować.
Użyłam:

-Wibo Express Growth nr 3
-Ados 468
-Manhattan 44S – piękna czerwień <3
-Virtual Fashion Mania smerfny
-Virtual Fashion Mania granatowy z nutką fioletu.
+ Sally Hansen Insta – Dri na całość

Zdobienie może nie jest na co dzień, ale od czasu do czasu nie zaszkodzi pobawić się kolorami. ;)

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie na co dzień, ale czasem można zaszaleć ;)

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję :)

      Usuń
  3. wow wow wow! podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. takie papuzie, krzykliwe, ale podobają mi się razem :)

      Usuń
  5. E nooo Kiciu, robisz na mnie co raz większe wrażenie ;D Like it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba ostatni raz, bo nie mam pojęcia, jak rozprawić się z flamingiem ;D

      Usuń
  6. E, tam, nie na co dzień. Lato mamy, więc pasuje idealnie. Widać, że permanentnie obskubałaś ptaszka z piórek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dumnie chodziłam z takimi pazurkami przez trzy dni, a co mi tam!

      Usuń
  7. podobnie miałam na palcu w skazującym lecz ja dodałam jeszcze czarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oglądam Twoje dzieła... szczęka opada, piękne!

      Usuń
  8. piękne kolory- udało Ci się idealnie dobrać odcienie! super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło :) Dziękuję! :)

      Usuń
  9. Piękne, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...