sobota, 22 czerwca 2013

Dzikie Wyzwanie u Orlicy - Tydzień 4



Czas na kolejną pracę – w tym tygodniu tematem Dzikiego Wyzwania jest FLAMING.  Trochę się nadenerwowałam – bardzo chciałam namalować pióra, albo coś podobnego, coś artystycznego. Niestety, bardziej przypominało to różowe gałązki choinkowe :D Po godzinie nerwów stwierdziłam, że po prostu namaluję flamingi. Odkrywcze ;) No cóż, mam nadzieję, że następne tematy pójdą mi lepiej… 

Inspirowałam się tym zdjęciem:


A tu moje flamingi:




Takie trochę infantylne ;) Ale chciałam, żeby pokazały swoje różowe sylwetki na różnokolorowych, ‘letnich’ tłach. 

Udział wzięli:




W roli flamingów:
Wibo Last & Shine, nr 3
Miyo Mini Drops, nr 129 Masterly Pink
Jako tła:
Lovely Color Mania, biały
Wibo Express Growth, nr 353
Essie, Turquoise&Caicos
Wibo Express Growth, nr 318
Carla, nr 37

Wczoraj też przygarnęłam dwa nowe termo - lakiery ;) za całe 3 zł/sztuka. Będę rozglądać się za innymi kolorami, zielony zostawiłam w sklepie. Znacie je?



20 komentarzy:

  1. Chrzanić, że infantylne. Wyszły genialne flamingi, ten ze zdjęcia na pewno nie pogniewa się, że tak go uwieczniłaś. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jeden drobiazg. Zapraszam do siebie, w najnowszej notce nominowałam Cię do Liebster Blog Award. A na te ptaki napatrzeć się nie mogę :D

      Usuń
    2. Dziękuję podwójnie :D Tak szczerze... bardzo nie chce mi się ich zmywać! :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. cieszy mnie, że się podobają :)

      Usuń
  3. genialne, masz talent dziewczyno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam ;) bez przesady :D *rumieni się*
      tylko drżenie rąk jest niewskazane :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba, dziękuję! :))

      Usuń
  5. Ale zajebiste flamingi! W życiu bym sobie czegoś takie nie namalowała niczym na paznokciach, nie ma opcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nie ma opcji? :D skoro ja dałam radę z moimi trzęsącymi się rękami, z moimi zamiarami ponad siły? :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chyba najładniej mi wyszedł :) dziękuję :)

      Usuń
  7. zapraszam do siebie na wyniki rozdania pędzla kabuki:) myslę, że mogą Cię zainteresowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy tylko zobaczyłam te wzorki przyznam szczerze, zakochałam się. Przeglądałam inne Twoje "malunki" i stwierdziłam, że masz do tego talent dziewczyno!
    Z wielką chęcią dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!
    myownstylenika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :) Choć sama uważam, że wychodzą mi małe pokraki, a inne blogerki na wyzwanie tworzą małe dzieła sztuki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. http://odgryz-sobie-stope.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-u-akashiyi-viv.html

    Kiciu... Weź udział, co? ;) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...