poniedziałek, 1 lipca 2013

Dzikie Wyzwanie u Orlicy - Tydzień 5



Czas na kolejny temat Dzikiego Wyzwania u Orlicy – Żabę. Postawiłam na nieco nietypowe rozwiązanie i moja żaba nie jest typową zieloną żabusią ;) 



Przeglądając zdjęcia w Internecie, natknęłam się na tę śliczną i z pewnością niezbyt bezpieczną żabkę:


źródło

Piękna jest <3 Od razu po zgłoszeniu się do wyzwania wiedziałam, że moja żaba nie będzie typowa. Miałam pomysł: chciałam namalować plamki jak u jadowitej żaby, którą miałam przyjemność oglądać w zoo. Dodatkowo, żeby było bardziej creepy, chciałam jasne plamki pociągnąć lakierem świecącym w ciemności. Niestety, nie powiem jak to wszystko wyglądało przez ten lakier (a raczej jego konsystencję), w każdym razie zmyłam i próbowałam zapomnieć.
Natknęłam się na tę niebieską żabkę i oto, co zmalowałam:



Miałam ogromny problem z tymi lakierami. Wprawdzie wystarczyły jedynie dwie cienkie warstwy gąbeczkowania, ale nie mogłam domyć lakieru ze skórek. Na paznokciach nie rzucało się to tak bardzo w oczy, niestety na zdjęciach zawsze wyłażą szczegóły.

Użyłam:



Virtual Fashion Mania smerfny i granatowy z nutką fioletu + czarna farbka akrylowa.


Korzystając z okazji pochwalę się nagrodą, jaką otrzymałam od Patrycji z bloga Kolorowy Pieprz.



Nagrodą był pędzel kabuki, jednak Patrycja postanowiła spełnić moje małe kosmetyczne marzenie i uraczyła mnie dodatkowo próbką savon noir :)  Dziękuję raz jeszcze! <3

I jeszcze ogłoszenie drobne: w całym naszym życiowym zamieszaniu udało się nam znaleźć chwilkę, zarezerwować kwaterę oraz wykupić bilety. Jedziemy w góry, 09-13 lipca! Mruuuuuuuuuu~~

33 komentarze:

  1. Żaba jest cudowna, a zdobienie wcale nie gorsze. Z mieszkaniem na pewno w końcu się ogarniecie. Niestety znalezienie "perełki" trwa i kosztuje nerwów. Nas będzie zjadać elektryczne ogrzewanie zimą, ale przez resztę roku będziemy płacić za mieszkanie przynajmniej 300 zł mniej niż gdybyśmy wzięli inne, nawet mniejsze mieszkanie. Życzę udanego wyjazdu w góry. Mnie wakacje chyba w tym roku ominą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że zależy nam na konkretnym osiedlu... Ale jestem dobrej myśli. Ładnie znaleźliście - niby coś za coś, ale w tym wypadku się opłaca.
      Dziękuję :) Też myślałam, że nie będę miała wakacji, na szczęście mój Ukochany trochę pokombinował i udało mu się zorganizować parę dni wolnego.

      Usuń
  2. Świetne zdobienie! U mnie też jest często tak, że wydaje mi się że pazurki są okej, a później na zdjęciach wychodzą jakieś niespodzianki :D
    Gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety, obiektyw jest chyba bardziej spostrzegawczy, niż ludzkie oko :D

      Usuń
  3. O kurcze ale cudownie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło, dziękuję! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie :) Też chciałam zainspirować się tą żabką, ale użyje jej do makijażu :P Tobie wyszło świetnie, ciekawe jak mi się uda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta żabka jest naprawdę wyjątkowa :) Dziękuję, jestem pewna, że Tobie wyjdzie jeszcze lepiej! :D w ogóle jeśli chodzi o Dzikie Wyzwanie, to muszę przyznać, że naprawdę jest co podziwiać na podsumowaniu u Orlicy :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi :) miałam gorszy dzień i byłam pewna, że nikomu się nie spodoba moja inspiracja ;)

      Usuń
  6. Bardzo oryginalna żaba :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdobienie :) gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wygranej zupełnie się nie spodziewałam :)

      Usuń
  8. tez mnie nosiło na mani z tego typu zaba ale w końcu z małej ilości czasu zmalowałam smiechowe żabki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz lecę do Ciebie oglądać! :>

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Swego czasu kosztował 1,99zł w Biedronce, żal było nie wziąć :)

      Usuń
  10. fantastyczny efekt :)
    genialnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne te pazurki:) świetne kolorki. szkoda, że ja nie mam tych pazurków i talentu;D

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Akurat pazurki, to chętnie bym wymieniła na mniej problematyczne - niestety trochę się łamią. A zdobienie nie jest takie trudne, spróbuj! :)

      Usuń
  12. Uwielbiam te lakiery! Bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lakiery są całkiem fajne, szkoda tylko, że barwią płytkę :(

      Usuń
  13. Twoja żaba jest po prostu cudowna! Uwielbiam to, jak pięknie pocieniowałaś swoje paznokcie. Szkoda, że sama nie potrafiłabym sobie zrobić czegoś takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, bardzo mi miło :)) dziękuję :) Na pewno dałabyś radę, to wcale nie jest takie strasznie trudne - ja robię kawałkiem gąbki do naczyń, wybieram lakiery w kontrastujących kolorach, w miarę kryjące i 'ciapię', aż płytka będzie cała równomiernie pokryta. Spróbuj koniecznie! :)

      Usuń
  14. świetnie Ci wyszedł ten mani :) a inspiracja genialna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Baaaardzo nie chciałam inspirować się zwykłą zieloną żabką :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...