niedziela, 7 lipca 2013

Dzikie Wyzwanie u Orlicy - Tydzień 6 / Wyzwanie na 7 metamorfoz u Akashiyi Viv



Po pierwsze bardzo chciałabym Was przeprosić za dwa wyzwania w jednym poście. Aczkolwiek wpadłam w wir pakowania i przygotowania do wyjazdu w góry. Po prostu czas mnie goni, a nie chciałam wrzucać dwóch postów jednego dnia.

Jesteśmy w trakcie 6. (już!) tygodnia w Dzikim Wyzwaniu. Temat jest dość trudny – trzeba było zainspirować się wężem. Pisząc ‘trudny’ mam na myśli raczej samo zwierzątko, wszak nie wszyscy lubią węże ;) Ja akurat z przyjemnością przeglądałam kolorowe zdjęcia tych ślicznych potworków. Wybrałam takie:
Źródło

Zauroczył mnie całkowicie!

I oto moja inspiracja:



 



Nie udało mi się idealnie oddać tych uroczych białych plamek, ale myślę, że nie ma tragedii.  Źle dobrałam lakiery ;)



Wibo Express Growth nr 390
Wibo Express Growth nr 318

Jasny okazał się zbyt jasny i nie chciał ładnie się zlać z ciemniejszym. Jednak w sumie jestem zadowolona z krycia i cieniowania.
Następny tydzień Wyzwania u Orlicy mam już odrobiony – wrzucę po przyjeździe :)

Kolejnym wyzwaniem, jakiego się podjęłam było wyzwanie u Vivci, polegające na letniej metamorfozie – zgodnie z danym tygodniem.

KLIK!


Pierwszy tydzień polegał na metamorfozie w Anime Girl. Niestety, poległam… Jest mi strasznie głupio, bo nawet nie wiem, czy wywiązałam się z zadania. Początkowo chciałam wykonać zdobienie na paznokciach, jednak w końcu, po kilku godzinach zabawy z lakierami miałam dość. Nic mi nie wychodziło, lakiery nie chciały ze mną współpracować… Zero efektów. A ja, szczerze mówiąc, nie siedzę w tematach Anime/Manga. Wprawdzie jako dziecko oglądałam Sailor Moon, potem Death Note, jednak to chyba nie mój klimat. Ostatecznie postawiłam na Sailor Moon, a konkretnie ‘zamieniłam się’ w Sailor Jupiter – Makoto Kino.



Eh. I znowu przepraszam. Nie pokazuję całej swojej twarzy. Głównie dlatego, że przypomina pobojowisko po kremie spf 50+ Ziaja, a ja nie mam za bardzo czym tego zakryć… Nie czuję się dobrze w tym temacie też dlatego, że postacie z Anime/Mangi mają duuuuże oczy i cienkie brwi. A ja mam zupeeełnie na odwrót ;P Mam małe oczy i dość grube, kudłate brwi.



Dlatego też postawiłam na nieco ostrą (w sensie nie zblendowaną ani nic) kreskę eyelinerem. To + tusz nieco powiększyło moje małe oczy ;) zrobiłam też sobie wysoką kitę (tak, wiem, że widać odrosty, ale wracam do naturalek), którą ozdobiłam zielonymi kulkami, tak jak Makoto.



Użyłam:



Zaznaczone cienie z paletki Au Naturel (jasny na powieki, ciemny do podkreślenia brwi)
Czarny eyeliner Lovely
Szczoteczka, pędzelek ;)
Tusz Essence Get Big Lashes 

Kurczę no, jest mi głupio ;D Bo Vivcia wymyśliła naprawdę fajny temat, kojący moje serduszko drżące na myśl, że powoli Dzikie Wyzwanie dobiega końca. Myślę, że łatwiej będzie mi się stać Pin-up Girl czy nawet księżniczką Disneya :) Tu poległam, ale mam nadzieję, że całej wojny nie przegram ;)

Znikam do niedzieli, pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. paznokcie są śliczne, podoba mi się Twoja inspiracja :)
    Kreska na oku jest idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kresce do ideału duuużo brakuje, ale ćwiczę i mam nadzieję, że kiedyś będzie idealna :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne pazurki i świetna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój wąż na paznokciach jest cudowny! Nie wiem, gdzie Ty tu widzisz źle dobrane lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^; Ten jasny jest trochę za jasny - trochę słabo krył i był bardziej żółty, no ale jak się nie ma, co się lubi, itd. :)

      Usuń
  4. Przy szukaniu inspiracji do zwierzęcego wyzwania, też zwróciłam uwagę na tego zielonego węża. : D Paznokietki wyszły Ci świetnie, ja nie mam kompletnie cierpliwości do lakierów, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny :) Dziękuję, też u mnie ciężko z cierpliwością, ale obiecałam sobie, że będę nad tym pracować ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. na prawdę ładna kreska, moje zawsze wychodzą niesymetrycznie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też - jedna powieka opada mi bardziej, przez co wyglądam, jakbym miała kreski o różnej grubości :D

      Usuń
  7. Kiciu! Rewelacja, najpierw obejrzałam zdjęcia, potem czytałam. I miałam pierwsze skojarzenie z sailorką ^^ Genialnie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to świetnie :) tak się bałam, że zawiodę...

      Usuń
  8. wejdz na ladyxoxoo.blogspot.com jesli masz chwile i pomoz tworzyc bloga, ktory dopiero rozpoczyna swoja droge, najlepiej wypowiedz sie to chyba najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wyszło bardzo ładnie:) A pazurki rewelacja! też muszę stworzyć jakiś ciekawy wzór na swoich bo ostatnio stawiam na jednolite kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwykle maluję na jeden kolor :) więc to wyzwanie jest taką małą odskocznią, czasem można zaszaleć :)

      Usuń
  10. Kurde chcialabym sie nauczyc robic takie cuda na paznikciach, ale kazde moje podejscie konczy sie katastrofa... jakies cenne wskazowki? wymaga to jakiegos specjalnego sprzetu? ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie http://ekonaturalnie.blogspot.de/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do tej pory wystarczył cienki pędzelek po starym lakierze do zdobień + czasem farbki akrylowe + duuuuuuuuuuużo cierpliwości! :)

      Usuń
  11. paznokcie wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...