wtorek, 16 lipca 2013

Dzikie Wyzwanie u Orlicy - Tydzień 7

Hej :)

Nadszedł czas na kolejną, przedostatnią już pracę związaną z Dzikim Wyzwaniem u Orlicy. Dzisiaj zaprezentuję Wam chrabąszcza. Chrabąszcz jest gatunkiem chrząszcza. Osobiście nie znoszę chrabąszczy, kojarzą mi się z wieczornym wplątywaniem się we włosy i przeraźliwym buczeniem ;) Dlatego skupiłam się na chrząszczu. (To tak jak z prostokątem i kwadratem, kwadrat jest prostokątem, itd :D)


Zdobienie i zdjęcia zrobiłam jeszcze przed wyjazdem w góry. W tym momencie nie wiem, co zrobię z ostatnim tematem, jakim jest motyl - straciłam 1/3 paznokcia i aparat, więc pewnie motyl będzie makijażem uwiecznionym komórką. No, zobaczymy.

Inspirowałam się tym zdjęciem (a w zasadzie widocznym podziałem pokryw skrzydłowych):

Źródło

I moja interpretacja:



Zdobienie w zasadzie bardzo proste. Użyłam lakieru, który widoczny jest na zdjęciu (Wibo Express Growth, niestety numerek się starł, podejrzewam, że to 355), czarnej farbki akrylowej i cienkiego pędzelka. Manicure nie jest zbyt krzykliwy i myślę, że można nosić coś podobnego na co dzień. :)

Jutro przyjdzie pora na prezentację kolejnego tematu w innym wyzwaniu - na 7 metamorfoz u Akashiyi Viv :) Kto jeszcze się nie zapisał, a ma ochotę, to śmiało!

15 komentarzy:

  1. Zdobienie proste, ale pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy tym nie sprawia problemów podczas tworzenia :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, też podoba mi się takie połączenie, chyba częściej będzie trafiać na moje paznokcie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Jak pierwszy raz go zobaczyłam, to kojarzył mi się z gwieździstym niebem :) Ma sporą ilość drobinek, których tu nie udało mi się uchwycić...

      Usuń
  4. bardzo pomysłowe i eleganckie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten manicure, ale ja bym zrobiła sobie taki french:) niebieski paznokieć i czarna końcówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry pomysł :) Tu w sumie jest podobnie, tylko dodana kreska wzdłuż płytki + nadany kształt skrzydełek :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...