poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wyzwanie na 7 metamorfoz u Akashiyi Viv - pozostałe tematy.



Hej :)
Wracam do Was z zaległymi tematami wyzwaniowymi. Vivka pewnie myślała, że już nie wrócę, no cóż – mam nadzieję, że miło się rozczaruje. Powodów mojej nieobecności jest kilka, ale nie będę się nad tym rozwodzić, zapewne macie swoje problemy ;)

Zacznę od zaległych tematów. Na pierwszy ogień idzie Flower Power.



Myślałam, że to będzie bułeczka z masłem, ale jednak nie. Mnie hasło "flower power" kojarzy się głównie z hipisami, ale gdy zobaczyłam to: 
źródło
to postanowiłam iść w nieco innym kierunku. Wygrzebałam kwiat i związałam nim warkocz. Może się mylę, ale hipisi też kojarzą mi się z opaskami dookoła głowy i warkoczami (również warkoczowymi opaskami), może z nutką romantyzmu. No cóż, poległam!

Kolejny zaległy temat to Mexican Skull. Wrażliwców prosi się o szybciutką pracę paluszkiem na rolce myszki.



Temat bardzo mi się spodobał, tu trochę więcej charakteryzacji i to takiej… nietypowej. Miałam problem z białą twarzą. Mimo że jestem blada jak ściana, to jednak takie rysunki lepiej wyglądają na białym tle. Na szczęście przypomniałam sobie o białym eyelinerze w kredce, którego nie znoszę. Turkusowe elementy zawdzięczam kredce Bell, czerń to albo kredka Bell albo czarny cień z palety Sleek. Nie było tak trudno!

No i ostatni temat, tym razem jeszcze nie minął termin ;) Baby Doll. Zmieniłam się w laleczkę, łohoho.



Początkowo miałam wielką ochotę zmienić się w Billy’ego z filmu Dead Silence :D znacie? No jak nie znacie, to mogę Wam polecić – dość fajny horror. No ale zmieniłam się w bardziej łagodną, grzeczną, słodką laleczkę. Podkreśliłam brwi z pomocą cienia z paletki Au Naturel, usta pomalowałam pomadką Clinique, a na policzki nałożyłam… "błyszczyk" stay matte Essence. Sprawdza się genialnie jako róż :) 

Baby Doll to ostatni temat Wyzwania u Akashiyi Viv. W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować Vivci za możliwość wspaniałej zabawy i poznania siebie z innej strony (całkiem dobrze czułam się w wersji goth i mexican skull :D). Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się kolejne wyzwanie, w którym wezmę udział. 

Przy okazji chciałabym Was poinformować o ciekawej zabawie blogowej - Blogowych Mikołajkach. Ja niestety nie mogę wziąć udziału - może w przyszłym roku, ale może Wy się skusicie? :)

Wszystkie informacje znajdziecie tu: KLIK

17 komentarzy:

  1. ja się zgłosiłam ale wymóg z liczbą obserwatorów uważam za bzdurny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, no trudno :) Nie tym, to następnym razem, sam pomysł mi się bardzo podoba, więc chociaż będę śledzić przebieg zdarzenia :D

      Usuń
    2. Punkt 3 tej zabawy rzeczywiście jest idiotyczny, nie przejmuj się. JA solidaryzując się z Tobą nie wezmę w niej udziału.

      Usuń
    3. Żanetko, spokojnie :* Moim zdaniem cała zabawa jest świetna i szanuję decyzję autorki pomysłu - trudno jej się dziwić szczególnie po ostatnich aferach w blogosferze :)

      Usuń
  2. jak zobaczyłam Ciebie w wersji Mexican Skull- przestraszyłam się to znaczy, że dobrze Ci poszło. Bravo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D tzn przykro mi, że Cię przestraszyłam, ale na szczęście to tylko wyzwanie!

      Usuń
  3. No powiem Ci Alicjo,że jestem zachwycona a najbardziej podoba mi się Mexican Skull:)
    A co do Mikołajków to chętnie zrobię je sobie z Tobą:))
    Bo w końcu ptaszyska najlepiej sie dogadają razem, hehe:P:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to jest naprawdę świetny pomysł, jestem zaaaa! :D juhuuu :D

      Usuń
    2. W takim razie przed Mikołajkami dogadamy się co i jak:))

      Usuń
    3. Już nie mogę się doczekać! :D lalala!

      Usuń
  4. kotku pstrotku , wyszło świetnie :D ten hipis mnie rozbawił ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS . nie buty świadczą o człowieku , no chyba że są brudne hihi :D pewnie , że jestem tolerancyjna ;))

      Usuń
    2. Hipis mi nie wyszedł :D hihi ;D Masz całkowitą rację :) A moje buty zawsze czyste i wypastowane :D

      Usuń
  5. Ostatnie wcielenie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej ej ej ! Świetna sprawa !! Rewelacyjnie Ci to wyszło !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mam nadzieję, że szybko pojawi się jakieś kolejne wyzwanie, w którym będę mogła wziąć udział :>

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...