piątek, 2 sierpnia 2013

Zostałam księżniczką, czyli kolejny tydzień wyzwania u Akashiyi Viv



Trochę się spóźniłam, ale mam nadzieję, że Vivi mi wybaczy. Ostatnio wszystko jakieś takie jałowe, ja chodzę jak odpalona bomba, nic nie cieszy i zaczęłam nawet konkurować z dzieciakami za oknem, kto głośniej puści muzykę. Biedne, są zmuszane do słuchania agresywnego rocka/metalu i hardcore psychorapu.



Z okazji 4. tygodnia wyzwania zmieniłam się w Bellę. Nie, nie, nie mam swojego Edwarda, zostałam moją ulubioną disney’owską księżniczką, czyli Bellą z „Beauty and the Beast”. Zawsze wydawała mi się jedną z najbardziej inteligentnych postaci. Poza tym nie była jej obca umiejętność patrzenia sercem, czego tak wielu ludzi nie potrafi… Swoją drogą, nie wiedziałam, że „Piękna i Bestia” to francuska baśń ludowa! 


źródło

Zdjęcia znowu zrobione kalkulatorem, niestety bez sprawnego obiektywu nie jestem w stanie zrobić sobie sama zdjęć, a bardzo czułe, manualne szkło o ogniskowej jakieś ~75mm sprawia dużo problemów mojej mamie.

przeraża mnie moja jasna tęczówka D:


a tu śmieszy ten cień na nosie


No i oczywiście zdjęcie, którego nie mogło tu zabraknąć. Bella z nosem w książce! ;)



Standardowo podkreślone brwi, Get Big Lashes na rzęsach i Wibo Eliksir nr 08 na ustach :)
Może dołączycie do wyzwania?:>

24 komentarze:

  1. jak księżniczka, Ta wersja Ciebie bardzo mi się podoba :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna akcja z tymi metamorfozami , musze sie zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Na początku myślałam, że nie dam rady, ale teraz już widzę, że to świetna zabawa :)

      Usuń
  3. Też najbardziej lubię Bellę! Zdecydowanie, to chyba jedna z najbardziej inteligentnych księżniczek Disneya. I w dodatku jaka piękna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa Bella :D Była pierwszą ciemnowłosą księżniczką Disneya, którą poznałam, to chyba też dlatego od razu ją polubiłam... Małej dziewczynce z ciemnymi włosami było smutno, że Kopciuszek czy Śpiąca Królewna są blondynkami :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Serio? Nawet nie wiesz, jak miło mi to czytać!

      Usuń
  6. normalnie sobowtor :) slicznie ci tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pasuje Ci taka księżniczkowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) w kieckę się raczej wciskać nie będę, ale reszta... czemu nie? :D

      Usuń
  8. No wyzwanie niezłe. Mój faet by zwariował jakbym tak zmieniała stylizację co tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam z moim facetem, więc na szczęście nie widzi mnie w tych wszystkich dziwnych stylizacjach :D Dwie mu pokazałam, wystarczy :P

      Usuń
  9. Ładnemu we wszystkim ładnie :) Gothic miał pazur, który ja bardzo lubię... ale w tym wyglądasz przekobieco i delikatnie. A tak swoją drogą, świetna zabawa ze stylizacjami. Kibicuję, Kotku Pstrotku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż cała w pąsach stanęłam :) Dziękuję! A może zechciałabyś dołączyć do zabawy? :>

      Usuń
    2. Oj nie, nienawidzę swoich zdjęć. Robienie sobie fotek po makijażu, byłoby dla mnie męką. Ale dziękuję za zaproszenie, kochana jesteś <3

      Usuń
  10. Twoje włosy wyglądają bardzo zadbane i zdrowe!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety nie wiem, czy jestem nawet w połowie drogi jeśli chodzi o posiadanie zadbanych włosów, często nie chcą się układać i wyglądają na przesuszone :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...