niedziela, 29 września 2013

Kot znowu gdzieś się zawieruszył…



…a spowodowane jest to małym punkcikiem, przystankiem w drodze zwanej życiem. Rok akademicki się rozpoczął, ale w tym momencie studia to coś, co zaprząta mi głowę najmniej. Muszę się pochwalić, no muszę – udało nam się znaleźć mieszkanie. Jest po prostu dla nas stworzone, no po prostu idealne <3 dwa pokoje z kuchnią i łazienką (z wannnnnnną) tyyylko dla nas! Jest jeden mały haczyk: musimy je porządnie wysprzątać. Przewidujemy, że zajmie nam to około 1,5 tygodnia. Od jutra bierzemy się do roboty! :) Mam nadzieję, że zrozumiecie to, że w tym momencie jestem całkiem ‘blogowo nieogarnięta’… Tęsknię za Wami i blogowym światem! Niedługo wrócę :)

Chciałabym też Wam podziękować. Za to, że jesteście, wspieracie, rozmawiacie ze mną korzystając z różnych dróg komunikacji. Zrobiło mi się cieplutko na serduszku, gdy zobaczyłam 5142 wyświetleń (wiem, że dla niektórych to są odwiedziny z połowy dnia…) i 74 obserwatorów. Nawet nie wiecie, jak wiele to dla mnie znaczy. 

W tym momencie częściej można mnie złapać na facebooku oraz ForumBlogerek Kosmetycznych, gdzie serdecznie Was zapraszam :)

Buziaki,
A

25 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać, jak i nam uda się zdobyć mieszkanie. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne że znaleźliście idealny kącik, reszta poczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleźliśmy, odsyfiliśmy, wprowadziliśmy się! :) powoli wracam do życia :D

      Usuń
  3. w takim razie powodzenia w ogarnianiu mieszkania!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy - przydało się :D po 1,5 tygodnia walki, mieszkanie nadało się do zamieszkania :)

      Usuń
  4. czekamy na oficjalny pokaz mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobrze! :D salon powiewa lekkim prlem, ale to nie szkodzi, ważne że jest gdzie usiąść i spać :D

      Usuń
  5. Tęsknie! Szybko to uprzątnijcie z Wilczkiem i wracaj do nas!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) powoli wracam do blogowego świata :)

      Usuń
  7. Gratuluję i wspólczuję :p my się z mężem skończyliśmy urządzać teraz i sprzątanie to był najgorszy element ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My musieliśmy najpierw odsyfić (i to dosłownie), żeby myśleć o jakimkolwiek urządzaniu się :D

      Usuń
  8. Spoko kotek, będziemy czekać, nigdzie Ci nie uciekniemy :)
    Fajnie, że znalazłaś mieszkanko, które będzie wam pasować, to wbrew pozorom nie taka łatwa sprawa, a bardzo ważna. Oby wam się dobrze tam żyło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* kochane jesteście! :)
      Oj ciężko było z mieszkaniem - traciłam już nadzieję... Ale to praktycznie spadło nam z nieba :)

      Usuń
  9. Sprzataj sprzątaj i wracaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję mieszkania! Na pewno ogarniecie je - ja miałam tylko poremontowe sprzątanie "już po kimś, kto próbował tam sprzątać" i uwinęłam się w jeden dzień (ach te gładzie...). Dwa pokoje to naprawdę bogactwo :). Podobnie wanna :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) my mieliśmy górę roboty - musieliśmy kupić naprawdę mocną chemię, wstępnie nią oczyścić, a potem jeszcze dopieścić... Najgorsze jest to, że nie mogliśmy siedzieć tam całymi dniami, bo ja studia, a M. praca i to na zmiany :( ale jego rodzice nam pomogli :)

      Usuń
  11. Super! Cieszę się bardzo, że znalazłaś mieszkanie bo to strasznie ciężki temat, sama wiem o tym doskonale. Zamierzacie je kupić czy wynajmować? A na bloga wracaj jak najszybciej bo bez Twoich postów jakoś tak pusto (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww :* już wracam! :)
      Wynajmować, wynajmować, nie stać nas na kupno. Ale cena za wynajem jest naprawdę baaardzo korzystna, szczególnie, że to naprawdę świetna lokalizacja i dwa pokoje do użytku :)

      Usuń
  12. własne mieszkanko sprząta się z przyjemnością :) Z tą myślą że jest tylko dla Was :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...