środa, 11 września 2013

Przeciwłupieżowy dziwak - działa?



Hej!

Zanim przejdę do recenzji, chciałabym Was serdecznie zaprosić na Ogólnopolskie Forum Blogerek Kosmetycznych!


Jeśli wszystko zrobiłam dobrze, to po kliknięciu w baner przeniesie Was na stronę forum :)

Dziś trochę nietypowo, bo ta recenzja jest recenzją gościnną - produkt testowała moja mama :)
Gdzieś w okolicach końca kwietnia robiłam swoje pierwsze 'rosyjskie' zakupy. Mama wtedy poprosiła mnie o zakup czegoś, co pomoże jej kopnąć łupież w tyłek, a jednocześnie nie podrażni skóry głowy, tak jak to robiły do tej pory szampony lecznicze. Wybór padł na

Receptury babuszki Agafii: Czarny ziołowy szampon przeciw łupieżowi








  Aqua nivalis, Siberian Water Complex® (wyciąg z 17 syberyjskich ziół), Magnesium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Impetrum Nigrum Extract, Cynoglossum Officinalis Extract, Guar Gum, Climbazole, Wood Tar, Citric Acid, parfum, Kathon.


A raczej mamy ;)
Szampon otrzymujemy w wygodnej butelce z klapką. Czemu wygodnej? Ano dzięki wytłoczonym napisom (zapewne „Receptury babuszki Agafii”) butelka nie wyślizguje się z rąk. Konsystencja jest gęstawa, ale szampon jest wydajny – już niewielka ilość wystarczy do spienienia. Pachnie bardzo ładnie: dla mojej mamy – koniczyną, dla mnie – kwiaciarnią :D  




CZARNY SZAMPON! Mroooook, pogromca łupieżu! No i lipa, bo szampon nie jest mrocznie czarny, a jedynie brunatny. Łupieżu też nie ruszył. Co prawda ja za krótko go stosowałam, ale moja mama regularnie myje nim włosy od początku maja (zwróćcie na to uwagę! Obie myłyśmy nim włosy, czasem szampon podbierała i babcia, mamy początek września, a szamponu jeszcze trochę zostało w butelce). 



Natomiast zauważyła, że jej włosy zaczęły rosnąć jak szalone – przyrost wynosił około 3cm miesięcznie, musiała odwiedzać fryzjera o wiele częściej niż zwykle. Stały się o wiele grubsze, mocne, błyszczące i rzadziej się przetłuszczają. Jesteśmy pewne, że to właśnie szampon za tym stoi, ponieważ mama nie stosuje żadnej wcierki, maski, odżywki, oleju, suplementu diety. Obie żałujemy, że szampon nie zlikwidował łupieżu, nawet na chwilę. Mamie jednak podobają się włosy po tym szamponie i zamówiłam dla niej kolejną butelkę. Za 350ml zapłacicie od 14 do 20zł. 



Podsumowując: szampon nie zlikwidował łupieżu. Może jednak wpłynąć na poprawę stanu włosów ;) A z łupieżem czas wybrać się do dermatologa…

35 komentarzy:

  1. szkoda, że nie zlikwidował łupieży, ale lista jego plusów jest całkiem psora, także myślę, ze warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - mama jest zadowolona z samego działania pielęgnacyjnego :D Ja też byłam zdziwiona tym, jak bardzo wypiękniały jej włosy... Szkoda, że nadal męczy się z łupieżem, ale może w końcu umówimy się na wizytę u dermatologa.

      Usuń
  2. fajne te rosyjskie napisiki na boku :D
    może ten porost to skutek pomieszania szamponów albo nalepek?:D bo to aż nie możliwe :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję się na lektorat z rosyjskiego, będę umiała rozszyfrować te krzaczory :D
      Też ciężko było mi w to uwierzyć, ale znam moją mamę - jeden jedyny szampon jej wystarczy i nie chce słyszeć o żadnych maskach, odżywkach, wcierkach :D obok niego stał tylko Babydream i nie sądzę, żeby się pomyliła :D może ten szampon miał coś, czego potrzebowała po prostu :)

      Usuń
  3. jeszcze się nie udzielałam na tym forum ale czytałam wypowiedzi dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi idealnie dla mnie :D Nie mam łupieżu, ale moje włosy ostatnio są w gorszej kondycji, będę musiała go wypróbować. Na razie z RBA mam tylko krem pod oczy i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten szampon + dobra odżywka/maska i kondycja włosów od razu się poprawi :D
      Krem pod oczy ma moja mama (wersję 50+) i też jest bardzo, bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. O! Miło wiedzieć, będę musiała go polecić moje Mamie :)

      Usuń
  5. jak nie pomaga w łupieżu i włosy szybciej rosną to nie będę go kupować dla mojego M., bo będziemy musieli cześciej bywać u teściowej na strzyżeniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas łupież nietknięty niestety :( ale włosy po szamponie szaleją, tzn włosy mojej mamy, u mnie normalnie po nim rosły, ale też rzadziej używałam...

      Usuń
  6. nie martw się..mojego łupieżu też nic nie pokona:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wracając do spray'u:)

      psikasz 3x na języczek,dajesz tabletkę i sruuu:)spływa do środka;P

      Usuń
    2. ja jednak bym chciała się go pozbyć, bo kiepsko wygląda na ciemnych włosach XD

      Serio? tak sru i już? :O nawet wielkie tablety nie do połknięcia?

      Usuń
  7. Hah mrok pogromca łupieżu...
    Szkoda, że mu nie wyszło, ale jak włosy są w fajnej formie po nim to nie jest źle. Sama się zaciekawiłam tym porostem, też tak chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porost u mojej mamy :D u mnie bez zmian niestety. Ale faktycznie, rosną jej po tym szamponie jak szalone...

      Usuń
    2. No wiem wiem, ale wiesz każdy ma inne włosy i liczyłabym na to, że ze mną będzie podobnie jak z Twoją mamą :)

      Usuń
  8. Kusisz tymi RBA, kusisz. :) A znalazłoby się jakieś zdjątko maminych włosów przed i po? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam, choć nie wiem, czy znajdę, bo niedawno dysk wymieniałam :( Sam włos zrobił się jakiś taki grubszy, ogólnie gęsto ma na głowie xD

      Usuń
  9. ja nie mam łupieżu, ale jak się pojawia czasem wystarczy mi saszetka Nizoral i znika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pomaga na moment, mojej mamie na dłużej, ale chciała zobaczyć czy coś z rosyjskich specyfików pomoże ;)

      Usuń
  10. 3 cm miesięcznie to naprawdę świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie u mnie, a u mojej mamy, która i tak obcina włosy :D

      Usuń
  11. Łupież to podstępna bestia..szkoda, że go syberiada Babuszki nie pokonała ale są też plusy...może to przez tą cyrylicę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak Ty, ale ja widząc cyrylicę od razu widzę też wesołe kolorowe matrioszki ;) lalala

      Usuń
  12. Cały czas korcą mnie kosmetyki rosyjskie i nie mogę się zdecydować :) Dziwne ,że nie poradził sobiez łupieżem ,aczkolwiek reszta wyników jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że kupiłyśmy go ze względu na łupież xD
      Ehhh ja jestem nieco zawiedziona tymi kosmetykami :( W stu procentach jestem zadowolona tylko z kremu do twarzy i serum na porost...

      Usuń
  13. Szkoda,że mrook nie poradził sobie z łupieżem, ale dobrze, że jakieś pozytywne wspomnienie po sobie pozostawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ma już kolejną butelkę, a ja będę tylko wspominać :D

      Usuń
  14. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Z przyjemnoscia bym wyprobowala bo moje wlosy rosna
    bardzo wolno ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bardziej by pomogło serum na porost włosów? Albo jakaś wcierka typu Jantar ;)

      Usuń
  15. Bardzo kusisz działaniem szamponu, zwłaszcza przyspieszeniem wzrostu oraz pogrubieniem włosów. Jeśli szukasz nadal szamponu przeciwłupieżowego, mogę Ci polecić Selsun Blue. Działa już po pierwszym użyciu, nie trzeba go stosować codzienne, dzięki czemu jest wydajny i na prawdę robi co ma robić. Niestety nie jest najtańszy i nie pachnie zbyt przyjemnie, ale jest skuteczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...