niedziela, 20 października 2013

Czasem drobne marzenia się spełniają – okulary Firmoo

Nie jestem pewna, czy istnieje ktoś, kto nie słyszał o Firmoo. To największy i najbardziej popularny sklep internetowy, w którym można zakupić okulary – od zerówek, przez okulary do czytania, korekcyjne, do przeciwsłonecznych. Wybór jest naprawdę ogromny!
Natknęłam się na recenzje tych okularów już dość dawno temu. Na pewno nie miałam wtedy jeszcze bloga. Ale od razu spodobały mi się te okulary, szczególnie, że dziewczyny wypowiadały się o nich w samych superlatywach.
Możecie się więc domyślić, jak bardzo ucieszyłam się,  gdy  napisała do mnie Tina z Firmoo, z propozycją współpracy. Raz, że to moja pierwsza współpraca, dwa – okulary Firmoo przewijają się co jakiś czas na blogach i za każdym razem oczy mi się świeciły :D Poza tym moje stare okulary przestały mi się podobać i chciałam wybrać się po nowe oprawki: „wyglądam w nich jak kwadrat”- powiedziałam Michałowi, a on potwierdził. Arara! Ale to prawda. Z moją kwadratową twarzą ciężko mi było dobrać jakiekolwiek oprawki, w których wyglądałabym powiedzmy jako-tako. Moja twarz nie lubi okularów, a ja niestety za nimi wprost przepadam. No i mam lekką wadę wzroku, ale o tym później. 
Muszę powiedzieć, że obawiałam się wyboru oprawek -> patrz wyżej, to o twarzy. Firmoo jednak daje możliwość wrzucenia zdjęcia twarzy i doboru oprawek – to Virtual Try-On System. Podeszłam do tego sceptycznie, ale ostatecznie skorzystałam i na tej podstawie wybrałam oprawki F031. Wiecie, że 98% osób idealnie dobiera sobie oprawki za pomocą tego systemu? :) 




Okulary F031. To czarne, klasyczne oprawki, dość uniwersalne. Nie są jeszcze zbyt nerdowskie, ani zbyt kwadratowe. Czuję się w nich bardzo dobrze. Są solidnie wykonane, pokuszę się o stwierdzenie, że nawet lepiej niż moje poprzednie okulary, które szybko się rozjechały… Nie skrzypią przy odginaniu zauszników, noski (?) nie uciskają nosa oraz nie pozostawiają nieestetycznych śladów. Szkła pokryte są powłoką antyrefleksyjną. Moje okulary to zerówki -> pewnie jesteście zdziwione, szczególnie, że napisałam, że mam lekką wadę wzroku. Żeby zamówić okulary korekcyjne potrzebna jest oczywiście recepta, której nie miałam (a przynajmniej tak myślałam). Dziś, dopiero dziś, moja mama mnie oświeciła, że przecież oddają recepty i moja tez gdzieś leży schowana  >.> No trudno :) Myślę, że będzie jeszcze okazja, bo… w sklepie Firmoo pierwszą parę można mieć za darmo! Płaci się jedynie za przesyłkę, co moim zdaniem jest świetną opcją – okulary wychodzą duuużo tańsze niż u optyka. TU znajdziecie więcej informacji.



Paczka szła do mnie około tygodnia. Oprócz okularów znalazłam w niej twarde, porządne etui, saszetkę na okulary, ściereczkę do czyszczenia (coś dla mnie, wiecznie je gubię, i niestety często potrzebuję :D) oraz mały śrubokręcik - praktyczny breloczek. 




 A to już okulary na moim nosie:






Jestem naprawdę zadowolona! Mało tego - moja mama, zwykle podchodząca do takich rzeczy z dużą dozą ostrożności, poprosiła mnie o zamówienie okularów dla niej. 

Zachęcam Was też do dołączenia do programu Firmoo Business Cooperation - to szansa na wypróbowanie okularów z oferty Firmoo.  
Dziękuję Firmoo.com za możliwość wypróbowania okularów! Fakt ten nie wpłynął w żaden sposób na moją ocenę.

Trochę offtopu:
Wracam do blogowego świata: mieszkanie wymuskane i dopieszczone! Może nie wygląda zbyt nowocześnie, bo zostawiliśmy stare meble (oprócz łóżka z Ikei), ale jesteśmy zachwyceni! Na wannie już stoi milion moich kosmetyków i musiałam opisać Michrowi co jest do czego, bieeedny…
No biedny, biedny, ledwo się wprowadziliśmy, a on został sam :( aktualnie leżę w domu z nogą w szynie Kramera.

55 komentarzy:

  1. ładnie Ci w tych okularach, dobrze dobrałaś oprawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co jest z Twoją nogą? złamana ? współczuję

      Usuń
    2. Dziękuję Kochana, cieszę się, że mi się udało, bo zawsze miałam z tym ogromny problem...
      We wtorek się dowiem, co dokładnie - lekarz podejrzewa pękniętą kostkę lub coś z więzadłami... Do wtorku ma być bezwzględnie unieruchomiona :(

      Usuń
    3. współodczuję Ci a co do okularów to dziś jadę do okulisty, mam wizytę na 11 czyli zaraz wyjeżdżam ale wybór oprawek to dla mnie koszmar, w niczym się sobie nie podobam

      Usuń
  2. bardzi fajne okularki ;) Heh wiesz u mnie w mieszkaniu jest też eklektyzm zupełny, bo leżę na ikeowskim łóżku, oglądając stary komunistyczny telewizor, a obok mnie zabytkowa kanapa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      haha :D u nas też stary telewizor, ale niepodłączony :D wszystkie zabytkowe kanapy poleciały na śmietnik, bo były nie do użytku :) Ale meblościanki zostały... :D i 'stylowy' dywan!

      Usuń
  3. Ej no właśnie ja też dostałąm emaila i nie wiedziałam o co w nim dokładnie chodzi :D Te Twoje są piękne i chyba sobie wezmę takie same i będziemy jak siostry ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :D jak przeczytalam tego mejla w telefonie, w porannym rozgardiaszu przed podróżą do Warszawy to aż usiadłam z wrażenia :D Jak popisałam z Tiną, to wszystko stało się jasne, jeśli złożyli Ci propozycję, to nawet się nie wahaj!
      Te oprawki to wynik mojego zapominalstwa - podobały mi się inne, już dość słynne na blogach, takie czarno-kolorowe. Ale jak zobaczyłam te, to już kompletnie o tamtych zapomniałam :D tylko jak masz wadę, to pamiętaj o recepcie :)

      Będziemy jak bliźniaczki <3

      Usuń
  4. Ja mam już 3 pary okularów Firmoo i każda jest świetna ;) Twoje są klasyczne ;) świetnie się prezentują na Twojej buźce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo chciałam te, które ostatnio prezentowałaś, bo są świetne! Ale ostatecznie zdecydowałam się na te, mordka mi się cieszy, gdy widzę jak piszecie, że pasują :D

      Usuń
  5. Nigdy nie nosiłam żadnych okularów. Ostatnio kumpel dał mi przymierzyć swoje i szczęka mu opadła jak mnie zobaczył, stwierdził, że wyglądam baaardzo fajnie co mnie równie baaaardzo zdziwiło. No i teraz myślę nad okularami zerówkami co by sobie założyć od czasu do czasu :)

    A Tobie na prawdę fajnie w tych które zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobra opcja - chyba każda kobieta lubi zmienić czasem coś w sobie, ale chce jednocześnie, by zmiana była mało inwazyjna ;) A jakby dodatkowo wziąć szkła z powłoką antyrefleksyjną, to miałabyś od razu okulary do pracy przy komputerze :D

      Dziękuję :* do ostatniej chwili martwiłam się, że nie będą mi pasować... ;)

      Usuń
    2. Noo szkoda, że jak wspomniałam o tym zancym pomyśle mojemu S. to mnei wyśmiał. Taaaa :D
      ---------------------------------------------------------------
      Czytam " Złodziej Dusz"
      http://fabrykaslow.com.pl/ksiazki/zlodziej-dusz-420

      Powiem Ci, że Władca Pierścieni to to nie jest, ambitne też nie, często naiwne ale uśmiałam się nie raz a poza tym trudno się od niej oderwać. Wciąga, a to najbardziej lubię w książkach :)

      Usuń
    3. oj tam oj tam, mnie mój M. też wyśmiewa za każdym razem jak kupuję okulary :D jego zdaniem wszystkie są za duże do mojej twarzy.

      Jeśli wciąga - to dla mnie najważniejsze :) Rzuciłam się na listę 100 książek BBC, wzięłam do ręki "Dumę i uprzedzenie" i nie mogę ruszyć. Niby 40 strona, a czytam na siłę, nie znoszę tego!

      Usuń
  6. Pasują Ci ;) Też dostałam od nich propozycję współpracy, ale okularów nie noszę;p a zerówek też jakoś nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      A może ktoś z rodziny? ;) a może przeciwsłoneczne? :D

      Usuń
  7. wyglądasz w okularkach genialnie:)) Ja w sumie chętnie bym sobie zamówiła online okulary ale ma duży problem z tym aby okulary dobrze leżały mi na nosie, ostatnio jak byłam u optyka tylko 2 pary pasowało, ehh;/
    A z noga szczerze współczuje i życzę szybkiego powrotu do zdrowia, tzn. normalnego chodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      No właśnie, na początku też się bałam :( bo zwykle albo źle leżą i się przekrzywiają, albo ja wyglądam po prostu źle. Na szczęście te, które otrzymałam są świetne :)
      Mam nadzieję, że okaże się, że to tylko jakaś drobna kontuzja i skończy się na stabilizatorze...

      Usuń
  8. Bardzo twarzowy model wybrałaś ..oby jednak noga nie była złamana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz :) złamana nie jest - lekarz mówi, że byłaby większa opuchlizna. Ale pęknięta kość już wchodzi w grę :( taka zła jestem na tę sytuację...

      Usuń
  9. tez czekam na swoje okularki z firmoo :) slicznie ci w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To czekam, aż do Ciebie dolecą! :D

      Usuń
  10. Uroczo wyglądasz w tych okularkach !! :)
    Ja mam zawsze problem z dobraniem oprawek do mojej pucatej buzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Może na tych zdjęciach nie widać - robione pod kątem - ale moja twarz jest dość szeroka, kwadratowa i trochę 'nalana'... Też było mi ciężko wybrać, ale udało się! :)

      Usuń
  11. Ja swoje okularki też dostałam i również jestem z nich zadowolona. Przyszalałam jednak z kolorem ! :D Ładnie Ci w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lecę zobaczyć, co sobie wybrałaś! :D

      Usuń
  12. ładnie Ci wnich, ja również nie tak dawno otrzymałam sowje okularki z których jestem starsznie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem pod wrażeniem, bałam się, że będą jednak kiepskiej jakości :)

      Usuń
  13. No tak, przeprowadzka to za mało atrakcji, wiec los zesłał Ci przygody z nogą... W kwestii okularów fimoo mnie korciło, ale ze względu na skomplikowaną wadę wzroku i dużą nieufność co do robienia zakupów optycznych online na razie dałam sobie z tym spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest coraz lepiej, szyna zdjęta, dostałam nakaz chodzenia w glanach :D
      No pewnie, jak masz wątpliwości, to nie ma co się dodatkowo stresować i lepiej załatwiać na miejscu...

      Usuń
  14. ślicznie Ci w tych okularach :)

    Barwiło Ci to masełko dłonie na różowo? Ja nic takiego nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Tak, wyglądały jakbym nosiła w dłoniach parę godzin coś ciężkiego :D ale do zmycia :)

      Usuń
  15. Oookularnica, oookularnica. ;P Ślicznie, ślicznie. :) Też zawsze marzyły mi się okularki, ale wady wzroku nie mam, a i dobranie jakichś zerówek to masakra. Tylko przeciwsłoneczne muchy wyglądają na mnie jako tako. ;P

    I co z nogą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, ze przeciwsłoneczne muchy mi pasują... Dopóki Wilczek się nie spytał, czy na serio nie mogę nosic mniejszych okularów, bo wyglądam potwornie... XD

      Silne skręcenie jednak, szyna już zdjęta, dostałam nakaz chodzenia w glanach :D

      Usuń
    2. To pogoda nie na glany biedaku, szkoda pięt. ;P

      Usuń
    3. Ale są sztywne i działają jak stabilizatory ;) ostatecznie wskoczyłam w nieco wygodniejsze martensy i jakoś chodzę :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tych okularach, aczkolwiek zastanawiam się czy mniejsze oprawni nie byłyby już w ogóle idealne? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mniejsze oprawki, stare już - to właśnie w nich wyglądam jak kwadrat... :D

      Usuń
  17. Do twarzy Ci w tych okularkach

    Pozdrawiam i obserwuję
    __________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie ci w tych okularkach ;)
    A odnośnie Firmoo- wysyłam do ciebie właśnie maila, bo mam pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci pasują te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci pasują te okularki ! ;))
    mogłabys poklikac na te sweterki , które umieściłam w poście, lub na napis sheinside ? byłabym bardzo wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci do twarzy w tych okularach :) Ja też mam Firmoo i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...