czwartek, 28 listopada 2013

Galaktyczna kicia, czyli tydzień czwarty w Paznokciowym Klubie!

... tak, to są galaktyczne paznokcie. Ciężko było mi sfotografować rzeczywisty efekt, ale w sumie jestem zadowolona :) To mój pierwszy raz i raczej nie ostatni - spodobał mi się efekt!


Użyłam:

 

 



-baza & top coat Miss Sporty
-GR with protein czarny
-Wibo eg, numerek starty
-GR with protein nr 349
-Essence, disco disco
-GR classics charming, nr 17
-Miss Sporty nr 500
-Wibo last&shine nr 3

Tak się opierałam, a jednak zajrzałam do Rossmanna! 



Pierwszego dnia kupiłam tylko róż Bourjois 16 rose coup de foudre - czyli spełniłam swoje marzenie :) Marilyn ostrzegała, że te róże mogą być twardawe, więc najpierw wymacałam testery. I fakt, niektóre z tych róży były dużo twardsze niż mój. Takie zbite, suche. Rose coup de foudre jest idealny. Jestem nim zachwycona! Dorzuciłam też lakier Miss Sporty nr 400, śliczną, głęboką wiśnię.


W poniedziałek wybrałam się do Rossmanna w zupełnie innym celu - musiałam kupić środki czystości. No ale oczywiście przeszłam koło szaf z kolorówką i tym razem capnęłam lakier, którego jest pełno w blogosferze, Wibo nr 169 oraz Miss Sporty nr 500, który w rzeczywistości jest troszkę mniej fioletowy, niż na zdjęciu.


Potrzebowałam (przypomniało mi się to już w Rossmannie, a jakże) jakiejś bazy, dałam szansę bazie Miss Sporty. Jestem w trakcie testowania. ;) Wzięłam tez błyszczyk Wibo z kwasem hialuronowym, nr 4. Bardzo przyjemny, neutralny kolor :) 
Dziś wpadłam kupić top matujący dla Frambi i... nie zgadniecie...! tak, do koszyka wpadł mi jeszcze lakier Wibo, matowy z białymi drobinkami oraz Lovely, nude nr 6. Pogoda uniemożliwiła mi niestety zrobienie zdjęć :( 

Lecę do Was, póki mogę, następny tydzień znów będzie ciężkawy, ale jestem dobrej myśli! :*

26 komentarzy:

  1. Faktycznie na zdjęciach nie widać, że to jest galaxy, ale wierzę na słowo ;) Wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ostatnim pazurkowym zdjęciu trochę widać tę galaktyczną chmurę, w rzeczywistosci jest bardziej fioletowa i widoczna - nie pierwszy raz aparat zawodzi mnie przy takich kolorach :D

      Usuń
  2. sliczne paznokcie :)
    szkoda ze u mnie nie ma rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widzę to galaxy bardziej niż u mnie :D

    Kochana powiedz mi ile zapłaciłaś za róż ?! Bo też go chcę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mów tak nawet, to u mnie galaxy nie widać! :D

      29zł na tej promocji -40%, bez niej kosztuje 49zł :> i kupiłam w Rossmannie na Dworcu Zachodnim :D

      Usuń
  4. świetny lakier ;) ja ostatnio pokochałm te z golden rose z brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne lakiery dorwałaś :D Bardzo mi się podoba twoje galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wyszło to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten brokat tak odstaje czy to tylko na zdjęciu wyszło? ;)
    A efekt końcowy fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, masz moją wiśnię! Napisz koniecznie recenzję o niej, ja się już zbieram ze swoją. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi - u mnie tak sobie, a inna blogerka ją sobie strasznie zachwalała. A galaktyczne paznokcie wyszły całkiem ładnie. Jakoś ich jeszcze nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci ładnie wyszły te pazurki, i widzę, że zakupiłaś swój wymarzony róż z Bourjoisa, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prawdziwa galaktyka:)) a zakupy fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten kosmiczny paznokciowy look ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszły te galaktyczne paznokcie! :) i zakupy widzę też udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyszło! Aczkolwiek pewnie zmywanie to KATORGA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że wcale nie? :D Aż sama się zdziwiłam jak łatwo i szybko to zeszło, nawet ten brokat :)

      Usuń
  14. piękne paznokcie odnalazłam w nich galaktykę

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci wyszło ,fajnei połączyłaś ten brokacik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ja też się przekonałam do tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle jestem pod wrażeniem. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazury! Ja się Rossmannowi stanowczo oparłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysłowy, świetny efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Brokatowe paznokcie ostatnio bardzo mi się podobaja. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I got a lump in my throat when I thought of that.
    jeux foot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...