sobota, 9 listopada 2013

Kot poległ, czyli pierwszy tydzień wyzwania w Paznokciowym Klubie~!

Hej! 

Jak wspominałam w poprzednim poście, Frambi z bloga frambuesa-beauty.blogspot.com zaproponowała nam fajną zabawę polegającą na nauce malowania wzorków. Oczywiście od razu się zgłosiłam :)
I poległam...

Wydawało mi się, że zdobienie jest dość proste do wykonania. Męczyłam się 2,5h :D Poczekałam, aż chłop pojedzie do szkoły (by uniknąć sytuacji jak u Joko ahahaha) i wzięłam się do roboty. Zaznaczam, że powinnam się właśnie uczyć, bo za tydzień mam zaliczenie z prawoznawstwa, o którym dowiedziałam się wczoraj! 

Pierwsze podejście było ... no niezbyt. Drugie - koszmar. Trzecie... Jestem niecierpliwcem, rozwaliłam lakier zanim wysechł. Próbowałam z taśmą malarską, z cienkim pędzelkiem, z lakierami podkładowymi... Ostatecznie postawiłam na miętowy kolor z morskimi trójkątami:

wygląda jakbym nie miała kciuka Oo.
No cóż - poległam! Nie wygląda to zbyt estetycznie niestety. Myślałam, że będę tworzyć to zdobienie z kompletem tasiemek, które zamówiłam z buyincoins, jednak jeszcze nie doszły... 

Jednak wyzwanie jest wyzwaniem, skoro się zgłosiłam, to wrzucam moją pracę. Mogę mieć tylko nadzieję, że następna lepiej mi pójdzie. Tym bardziej, że miałam zaszczyt wybrać wzór! :D 

Udział wzięli:
Essie Turquoise&Caicos
Eveline miniMAX nr 843

Tak nawiasem mówiąc, lakier Eveline kupiłam na drugi dzień po pokazaniu nowości... Oczywiście w sklepiku na stacji Warszawa Śródmieście :) I nawet mam wytłumaczenie: "SKM mi uciekła, znowu kupię nowy lakier..." 

Nie przeciągając - Wam życzę udanego weekendu, a sama znikam w książkach. :*

39 komentarzy:

  1. Warszawa Śródmieście?! To koniecznie musimy się umówić na jakąś kosmetyczną lub niekosmetyczną kawę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :)))
      Jestem tam codziennie :D jeśli kiedykolwiek zauważyłaś dziewczynę w czarnym płaszczu z czerwonymi guzikami, całkiem niedawno wspomagającą się kulą - byłam to ja :D

      Usuń
  2. podoba mi się Twoja praca :) ja użyłam zwykłej taśmy klejącej. a co to za sklepik na Warszawa Śródmieście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam malarską, ale nie dało rady :)
      Jest taki "kiosk" na drugim peronie, czwarty pawilon za plecami, jak się od strony patelni wchodzi :D pani ma tam trochę kosmetyków rosyjskich, sporo kolorówki (np dermacol, ikos nawet misslyn) i lakierów do paznokci, dużo pielęgnacyjnych kosmetyków nieznanych mi marek :)

      Usuń
  3. Ej, wyszło ci naprawdę nieźle ;) Następnym razem będzie tylko lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję - chyba wymyśliłam łatwiejszy wzór :D

      Usuń
  4. Aż się boję co też wymyśliłaś na nadchodzący tydzień... :P
    A nie wyszło wcale źle :) No i każdy powód do kupienia nowego lakieru jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie wyszło źle :) kolory śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najładniejsze połączenie kolorów, jakim obecnie dysponuję :)

      Usuń
  6. boże ja nie chce pokazywac swoich bo wstyd jak nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładnie, fajnie połączyłaś kolory :) Ten mały z Eveline jest świetny. U mnie też brak narzędzi. Swoje malowałam obciętym starym pędzelkiem do eyelinera. Chyba muszę też zainwestować w taśmę, sondę i kilka drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor tego z Eveline jest naprawdę śliczny <3 siedziałam sobie czekając na pociąg, aż tu nagle coś sprawiło, że odwróciłam głowę w kierunku tego sklepiku z kosmetykami i jakaś dziwna, nieznana siła mnie tam przyciągnęła - od razu chwyciłam za ten lakier :D
      Zużyty długopis jest dobrym zamiennikiem sondy :) albo szpilka z dużym łebkiem :D

      Usuń
  8. A moim zdaniem wyszło ładnie, ja bym czegoś takiego nie umiała wykonać! I bardzo ładne kolorki dobrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś otagowana :))
    http://kendallsnails.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie ci to wyszło :) Podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie o wiele lepiej :D dziękuję :)

      Usuń
  11. nie marudź :D całkiem Ci dobrze to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem będzie lepiej :D ćwiczenie czyni mistrza wszak :P

      Usuń
  12. Kotku, wyszło Ci lepiej niż gdybym ja to miała robić. Przynajmniej masz nosa do łączenia kolorów. Mnie na tym nie zbywa...
    A każdy powód do kupienia nowego lakieru dobry ;)
    Prawoznawstwo powiadasz. Te pierwszoroczne przedmioty były najnudniejsze. Obiecuję, że później będzie lepiej. Ucz się dzielnie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba z godzinę siedziałam nad lakierami, zastanawiając się, jakie kolory wybrać... :D
      Uczę się, uczę :) to zaprocentuje!

      Usuń
  13. Hahaha dobrze, że ktoś uczy się na moich błędach. Ale rzeczywiście masz rację, że to wydawało się o wiele wiele prostsze a w praniu okazało się że jest na prawdę trudne :)
    Nie jest źle, fajne kolorki dobrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    I rzeczywiście wzorek wydawał się bardzo łatwy, a też się przy nim porządnie natrudziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie podeszłam do niego na luzie, a tu... zonk :D jednak trudne!

      Usuń
  15. Marudzisz, nie ma tragedii ;P nie jest najgorzej, uwierz mi że niejednokrotnie stworzyłam gorszy wzorek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając 12 lat robiłam ładniejsze niż ten... XD

      Usuń
  16. wyszło Ci znakomicie, mi się podoba! świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, chciałam dodać odpowiedz pod komentarzem od Nuneczki i nie mogłam :( Czy wybrałaś łatwiejszy wzorek to się jeszcze okaże, ja też tak myślałam :D A poległaś nie Ty jedna tylko 90 % klubu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Otagowałam Cię: http://kala1990.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...