niedziela, 24 listopada 2013

Kropeczki, tydzień 3 w Paznokciowym Klubie!

Szybko, szybko, bo Frambi chce podsumować! Notka miała się pojawić jeszcze później, ale znalazłam chwilę między obiadem a rysowaniem profilu topograficznego, więc zamieszczam. 

Tydzień trzeci to kropki. Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, jaki wzór wygrał - uważam, że kropki to podstawa wielu ciekawych wzorków. Co więcej, nie trzeba do nich sond czy innych jakichś specjalnych 'urządzeń', można zrobić je za pomocą zużytego długopisu, wykałaczki, zapałki, itd. 

To moje kropeczki, kojarzą mi się z czekoladą miętową. :3



Udział wzięli:

-Wibo express growth nr chyba 396
-Essie turquoise&caicos
-GR Paris nr 110

Przepraszam za stan moich paznokci i skórek. Nawet nie mam kiedy usiąść i się nimi zająć...

Mały offtop 1:
Kochane, apeluję do Was: jeżeli macie ku temu powody - badajcie się. Jeśli źle się czujecie, lecą Wam włosy z głowy, nie możecie wstać rano i macie bardzo obniżony nastrój. To wcale nie musi być "jesienna depresja" :(

Mały offtop 2:
Wyobraźcie sobie, że macie do zagospodarowania plac przed kościołem. Na tym placu stoi pomnik. Możecie go dowolnie przesuwać. Co by się przydało przed takim kościołem? Miejsca odpoczynku dla turystów? Ujęcie wody pitnej? "Interaktywna wystawa" poświęcona Warszawie? Nie chodzi o fontannę i kwiatki, tylko właśnie takie użyteczne rzeczy, żeby coś tam podziałać więcej... Jak myślicie?

47 komentarzy:

  1. Uroczy mani, bardzo mi sie podoba. Nie tylko wzorek, ale też zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Było mi trochę ciężko coś dobrać, bo teraz mam wyjątkowo mało lakierów :D reszta została w domu :)

      Usuń
  2. Ja też lubię kropeczki, robi się je najłatwiej i najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podoba ta Twoja kropeczkowa kompozycja:)
    Pierwszym offtopem mnie trochę przeraziłaś, kurcze ostatnio się zastanawiam skąd się u mnie bierze dosyć mocny ból brzucha, mój trener mi powiedział żebym poszła do lekarza bo mogą to być wrzody ale każdemu komu o tym mówię to mnie wyśmiewa, że niby przesadzam;> i mam mętlik..

    A co do kwestii z kościołem to kurcze nie mama pojęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Wiadomo, nie należy popadać w jakąś hipochondrię, ale jeśli coś się dzieje, to warto sprawdzić i tego nie bagatelizować. Byłam brana za lenia i śpiocha, bo spałam po 12h w nocy, a potem w dzień, chodziłam nieprzytomna i męczyłam się nieziemsko. Dopiero jak nagle przytyłam 8kg (kiedy nie umiałam przybrać na wadze w ogóle! Z 42kg nagle zrobiło się 50) poszlam do lekarza, zrobiłam badania i o. Mam niedoczynność tarczycy. Teraz też nie czuję się najlepiej, mam bardzo obniżony nastrój, męczę się bardzo i mam wrażenie, że wszystko dzieje się obok mnie, a ja nie biorę w niczym uwagi. Moje wyniki świadczą o anemii. A badania robiłam bardziej pod kątem nerek ^^
      Tak o tym wspomniałam, bo to by też tłumaczyło to, że moje włosy i paznokcie są w złym stanie... A ból brzucha niestety może świadczyć zarówno o niczym tak naprawdę, jak i o czymś niefajnym :( zrób badania, nie słuchaj innych, bo to Ciebie boli brzuch, nie ich!

      Kurczę xD mamy problem z tym placem, bo nie można tam nic typu kwiatki, fontanna i tyle, tylko trzeba coś pomyślec. Ale co tam zrobić, skoro miejscu należy się szacunek?

      Usuń
  4. Kojarzy mi się z takimi czekoladkami, "maczki" się nazywały czy jakoś tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Maczków" nie kojarzę, ale pamiętam, że jadłam kiedyś takie czekoladki miętowe :) Właśnie z nimi mam skojarzenia ;D

      Usuń
  5. Cudne połączenie kolorystyczne i umiejscowienie kropeczek. Stęskniłam się za kropeczkami na paznokciach. Muszę coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwszy raz wpadłam na to, żeby tak umiejscowić kropki i bardzo mi się to spodobało :)

      Usuń
  6. A mi mani kojarzy się jakoś tak KRÓLEWSKO - serio :D
    Ja właśnie chyba wybiorę się na badania, bo ciągle, ale to ciągle mi zimno - serio :( I już powoli nie mam do tego sił.
    Ka postawiłabym ławeczki, a na środku albo malutką fontannę , coś na kształ takiej kuli gdzie można ochłodzić ręce przy upałach :) Albo z kostki w ziemi zrobić zabawy dla dzieci - np. grę w klasy, albo szachownicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królewsko? :D haha royal manicure!
      Coś dla dzieci by się przydało, zdecydowanie! Nawet jeśli miałoby być to coś, co posłuży do odprawiania mszy dla dzieciaków :D

      Usuń
    2. Ej bo ja cały czas czekam na Twój GALAXY!! :D

      Usuń
  7. Faktycznie paznokcie kojarzą się z miętową czekoladką :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich pazurkow. Mnie niestety poskapilo w zdolnościach manualnych :(
    Wracaj szybko do zdrowia, ja idę w tym tygodniu do endokrynologa. Może też czegoś się dowiem.
    Hmmm.... Co postawić przed kościołem ... Może skalny ogród? W kształcie okręgu, a wokół niego laweczki. Jeden lub dwa... W zależności od tego ile miejsca jest na placu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż się zaczerwieniłam! Szkoda tylko, że ich stan jest taki fatalny :(
      Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku. Ja niestety muszę brać tabletki, żeby trochę się uregulować i pewnie będę brała je do końca już :( Smutno mi, ze nie można przez to krwi oddawać... Ale najbardziej bolało, jak znajomy jej pilnie potrzebował, a ja nie mogłam zrobić nic poza rozgłaszaniem sprawy.
      Myśleliśmy nad takim... wgłębieniem jakby, z miejscami do siedzenia i może na dole zrobić ogród? Taki kawałek łąki w środku miasta.

      Usuń
  9. Pazurki wyglądają genialnie- kolorki i wykonanie jest świetne:))
    Jeśli chodzi o badanie, to ja właśnie muszę się wybrać, bo coś jest ewidentnie ze mną nie tak..
    Natomiast jeśli chodzi o plac przed Kościołem to postawiłabym na jakaś wystawę opisującą ciekawostki dotyczące np. Świętych czy Błogosławionych+ oczywiście jakieś ławeczki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Koniecznie idź, jak czujesz, że coś jest nie tak...
      Dziękuję Kochana za pomysł, wezmę pod uwagę! :)

      Usuń
  10. Moim zdaniem bardzo fajnie Ci to wyszło ;) Ja poszukuję różno wymiarowych sąd do zdobień w kropki, ale jeszcze nie znalazłam takich które by mi pasowały ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no szkoda, że nie wiedziałam, przecież na buyincoins są... :D

      Usuń
  11. Piękne pazurki i zdobienie i kolorki również :)
    A pomysł z wystawą o błogosławionych przed kościołem - rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno wezmę ten pomysł pod uwagę!

      Usuń
  12. Lubię kropki na paznokciach więc takie wydanie bardzo mi się podoba :) A co do zagospodarowania placu przed kościołem to wydaje mi się, że jakaś wystawa byłaby najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię kropeczki :) Wystawa koło tego kościoła już jest, ale taka trochę... Nie wiem, "nie na temat" :D

      Usuń
  13. Pięknie Ci to wyszło, a ten bazowy GR jest cudnie czekoladowy! :D
    A pod kościołem chyba najlogiczniejsza byłaby jakaś wystawa i ławeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czekoladowy, a polowałam na taki bardziej szaro-czekoladowy :D Nie mniej jednak uwielbiam go!

      Usuń
  14. Swietnie ci wyszlo! Zapraszam do swiatecznego kalendarza paznokci! Bedzie mi milo jesli zglosisz sie i dodasz choc jeden post do kalendarza :) treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Robię się głodna, jak na nie patrzę, nie polecam osobom na diecie! :D

      Usuń
  16. Mi tez paznokcie kojarzą się z miętową czekoladą, fanie wyszły :)
    Z tym placem to ujęcie wodny pitnej jest genialnym pomysłem, coś fantastycznego a nowych pomysłów nie mam pojęcia, ale dobrze by było utrzymać to miejsce w klimacie, interaktywna wycieczka po Warszawie mi nie pasuje. Taaa wiem nie pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogłaś, bo mój partner z zespołu stwierdził, że woda pitna to bezsens :D czyli jest już 2:0 dla mnie jeśli chodzi o wodę pitną!
      ciężko z tym, bo chciałoby się tam zrobić mnóstwo ciekawych rzeczy, ale niestety trzeba pamiętać, że to tuż przed kościolem :P

      Usuń
    2. A "wystawa" poświęcona legendom i starym podaniom o Warszawie? Wiesz Wars i Sawa i te sprawy zamiast tej interaktywnej wycieczki? To będzie w klimacie wody pitnej i kościoła według mnie, bo wszystko by było utrzymane w kimacie swego rodzaju mistycyzmu.

      Usuń
  17. fajny pomysł:) a kolor tego lakieru z Golden Rose jest po prostu przecudny!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie i estetycznie wyszły Ci te kropeczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne paznokcie, podoba mi się takie zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają jak czekoladki - cudowne.
    Co do tego placu - wystawa byłaby idealnym pomysłem. Można też połączyć parę - woda pitna zawsze jest w potrzebie ;)

    I...
    zostałaś nominowana do Liebster Blog Award

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkomponowaliśmy wystawę w miejsce do odpoczynku dla turystów, woda pitna obecna :)

      Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedziec jak najszybciej! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...