sobota, 21 grudnia 2013

Bożonarodzeniowe drzewko

 Kolejnym wyzwaniem, z jakim przyszło mi się zmierzyć, było wykonanie bożonarodzeniowego drzewka na paznokciach. Nie było to najłatwiejsze zadanie, ale starałam się jak mogłam. Następnym razem pójdzie lepiej, prawda?


Paznokieć na palcu wskazującym jest krótszy - pękł mi ok 1,5tyg temu. W końcu zacznę brać CP, liczę na poprawę jakości moich paznokci. Nie mogę przekonać się do olejowania... :<

Udział wzięli:
-Wibo Glamour Nails nr 5 - śliczne, zimne złoto. Uwielbiam ten lakier!
-Wibo Glamour Sand nr 1
-Manhattan 44S
-taśma malarska
-cieniutka tasiemka do paznokci


http://treepsy.blogspot.com/p/swiateczny-kalendarz-paznokciowy.html
 

I zaległe, piórkowe zdobienie :) zostały mi jeszcze paseczki, wprawdzie w podsumowaniu mnie nie będzie, ale to nie o to chodzi - chodzi o ćwiczenie! :)


Tu paznokieć po pęknięciu sprytnie ukryty ;P

Udział wzięli:
-Miss Sporty nr 500
-biały lakier Lovely
-Wibo Wow effect matte glitters nr 2

Wiecie, co jest najsmutniejsze? Ja się staram, a ten mój Karakan się śmieje! :< W przypadku piórkowego zdobienia przejął się strasznie, bo myślał, że tak bardzo obtarłam sobie paznokcie, aż do białego koloru. A w przypadku choinki? Całkiem zadowolona z efektu pokazałam paznokcie Michrowi.

Ja: i jak ci się podobają?
M: eej, no ładnie wyszło! ....a co to?


Wszystko mi opadło! xD

44 komentarze:

  1. choinka fajna! lubię właśnie taką robioną tasiemką :)
    ja sobie zamówiłam tasiemki i czekam aż mi przyjdą, to też będę tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D To pierwsze podejście do tasiemkowej choinki, bałam się, że w ogóle nie wyjdzie - paseczki nie wychodziły :) ale mam motywację, żeby ćwiczyć!

      Usuń
  2. Zarówno piórko, jak i choinka wyglądają bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z piórek jestem szczególnie zadowolona :)

      Usuń
  3. Przepięknie CI wyszło !! Jestem zauroczoną tą choinką i złotym !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ten złoty jest naprawdę cudowny, może nie na co dzień, ale skrywa w sobie jakąś magię i klasę jednocześnie :D

      Usuń
  4. Piórka są świetne ale choinka również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem dumna z tych piórek - kiedyś próbowałam takie namalować i w ogóle nie wyszły :)

      Usuń
  5. Choinka cudo! Faceci nie umieją za bardzo rozpoznawać paznokciowych wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chyba przestanę mu pokazywać swoje "dzieła" :D

      Usuń
  6. Oba mi się podobają :) Ładnie Ci wychodzą zdobienia. Spoko, Twoja choinka wygląda jak choinka - faceci się nie znają :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam ja tam widzę że to choinka od razu, faceci są dziwni.. Inaczej postrzegają świat :]
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się obruszył, że go tu obrażam! haha :D

      Usuń
  8. genialne, zarówno choineczka jak i piórka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala :D choinka pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, następna będzie ładniejsza, obiecuję :D

      Usuń
  10. Choinka całkiem fajna, ale to piórka mnie ujęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie podejście do piórkowego tematu :) tym razem bardziej udane :)

      Usuń
  11. Bardzo ładna choinka :)
    Jak podeślesz link do Frambuesy to dorzuci Twoje mani do podsumowania jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Jak zrobię w końcu te paseczki, to na pewno jej podrzucę :)

      Usuń
  12. Choinka piękna! :D Jakby mój TŻ zobaczył moją choinkę to nawet nie chcę myśleć jak by zareagował xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Dlatego ja już nie będę pokazywać mu moich paznokci, jestem na to zbyt wrażliwa! xD

      Usuń
  13. Zarówno choinka, jak i piórka wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci wyszła ta choinka! Bardzo mi się podoba :)
    A piórka też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się strasznie podobają:) Choinka jest szczerze mówiąc bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam od razu zauważyłam choinkę :D świetnie dobrałaś kolory, bardzo mi się podoba to zdobienie ;) a co do piórek.. wyszło mi podobnie, myslałam,ze kompletnie nic nie zmaluję.. niestety, malowałam pierwszy raz jednym lakierem i nie wiedziałam,że na drugi dzień już będą odpryski, więc nawet nie robiłam zdjęć, bo byłoby mi wstyd takie wstawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Choinka jest świetna, idealna wręcz :) Bardzo mi się podoba to zdobienie, sama bym takie chciała umieć zrobić :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie! naprawdę pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kotku, Ty i te Twoje zdobienia :) Ja jeszcze nie wyszłam poza etap starania się, aby nie zaciapać skórek lakierem i nie narobić mazajów. Wzorki to za wysoka szkoła jazdy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne wzorki :))
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...