sobota, 21 grudnia 2013

Dodatkowe umilacze spotkania, czyli podarunki od sponsorów :>

Wreszcie się zabrałam za przygotowanie zdjęć podarunków. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się, że będzie tego aż tyle! Cieszy mnie też fakt, że praktycznie wszystko pójdzie w użycie :)

PS. aGwer, Margotko, zapraszamy do Warszawy! <3
PS2. wieczorem wrzucę zdobienie do Paznokciowego Klubu oraz do Świątecznego Kalendarza Paznokci :) Teraz zapraszam Was na przegląd podarunków.

Cosmetic-Service

Dobra rada

AlphaNailStylist

Venisima

Avet Pharma

Pilomax

Tiger Cosmetics
BioGarden

Soraya

Bell

Love Me Green
Buziak Style

Barbers

Dobra rada

Świat zapachów

Pierre Rene

Chocolissimo (Michr pożarł ;P)

Citrosept

Na zdjęciach brakuje jeszcze balsamu w tubce Carmex ^^;
Kopertówka z Pracowni Twórczej Basi Czarneckiej-Sobczak oraz herbata od Organic Matcha zostały rozlosowane między nas: poszczęściło się Kasi oraz Ivy :)

11 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym w końcu osławione yankee candle i zazdroszczę LoveMe Green, a Tiger to od tego napoju energetycznego? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YC jest świetnym umilaczem :) nawet mojemu facetowi sie podoba i nie marudzi :) ale radzę wybrać się osobiście do sklepu i powąchać - jakbym zamówiła przez internet zapachy, które mi się podobały po opisie, to byłabym zawiedziona :(
      Też się bardzo ucieszyłam z LoveMeGreen, krem dziwnie pachnie, ale poza tym jest super :)
      Tak, dokładnie :D a opakowanie wygląda jak większa puszka!

      Usuń
  2. Piekne, piekne rzeczy dostałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super, Pilomax był bardzo hojny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ucieszyłam, od dawna chciałam wypróbować ich kosmetyki:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Do tej pory jestem w szoku, że jest tego TYLE! :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa jak pachnie ta woda toaletowa z Tigera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytrusowo, czuć też grejpfrutowe nuty, po jakimś czasie jednak znikają, a zapach jest słodkawy - generalnie bardzo ładny :)

      Usuń
  6. piękny lakier Bell dostałaś!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...