niedziela, 29 grudnia 2013

Quiz, dot's fan, nr 450

Hej!

Ostatnio będąc w moim rodzinnym mieście, postanowiłam zajrzeć do tzw chińskiego marketu. Wybrałam się tam na poszukiwania topperów Cairuo :) I faktycznie, zgarnęłam dwa, ale do koszyka wpadł również ten "dziwak" - lakier Quiz Dot's Fan, nr 450. Myślałam, że to coś na wzór JJ z Golden Rose - ciemna, kryjąca baza z białymi drobinkami. Jednak rzeczywistość okazała się inna ;)

Lakier ten, w moim sklepie, kosztował 5 zł, ale wiem, że można go kupić już za 3. Buteleczka mieści 9 ml emalii. Przy malowaniu okazało się, że nie jest to czarna baza z drobinkami, a mnóstwo czarnych i perłowo-białych drobinek zatopionych w żelkowej, szarawej bazie. Postanowiłam położyć ten lakier na paznokcie pomalowane różnymi kolorami.


Jak widać, lakier nie wygląda dobrze na jasnych emaliach. Możliwe, że to wina moich lakierów podkładowych, ale zarówno na bananowym, limonkowym, jak i lawendowym tworzy smugi i wygląda, jakby się "skurczył" - malowałam bardzo dokładnie, a mimo to (szczególnie na fiolecie) wygląda jak niedomalowany.

Smerfny oraz czerwony lakier wyglądają całkiem nieźle - szczególnie czerwony zyskał swego rodzaju głębię. Niebieski wygląda na przykurzony, ale bardzo mi to odpowiada. Drobinki rozkładają się raczej równomiernie,  nie trzeba wspomagać się sondą. Jeśli chodzi o schnięcie - nie wypowiem się: zastosowałam wysuszacz.



Ze zmywaniem o dziwo nie ma żadnych problemów, a bałam się, że trzeba będzie zastosować metodę foliową. Jednak jestem zadowolona, mimo że na jaśniejszych lakierach nie wygląda już tak dobrze.

I kochane, pytanie do Was: co stosujecie, by nawilżyć skórki wokół paznokci? Nie usuwam ich, a delikatnie odsuwam za pomocą preparatu SH. Mimo stosowania kremów do rąk nadal wyglądają na suche i nie sprawiają wrażenia estetycznych... :(

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygląda bosko, na każdym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo kilku niedociągnięć, mnie też się podoba :D

      Usuń
  2. Mnie się podoba :)
    a do nawilżania skórek polecam oliwki - ja mam taką z Avonu, i po tygodniu używania zauważyłam różnicę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wypróbuję przy najbliższej okazji, mam nadzieję, że będą efekty :D

      Usuń
  3. A mi się podoba :-) Co do skórek to nie mam z nimi żadnych problemów. W ogóle ich nie odsuwam i nie wycinam, bo wtedy pewnie ciągle by mi narastały. A do nawilżania paznokci i skórek używam lawendowego olejku z Avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje skórki są na tyle "małe", że nie muszę ich wycinać, ale jednak odsuwam. Spróbuję olejku, może rzeczywiście dobrze je nawilży :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się czarne i białe drobinki na paznokciach :)

      Usuń
  5. Hmm dziwny wynalazek :) Podoba mi isę!

    Serdecznie zapraszam też na rozdanie http://treepsy.blogspot.com/2013/12/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. na smerfowym prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej podoba mi się właśnie na smerfowym :)

      Usuń
  7. Ale fajny! Też muszę odwiedzić chińczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba muszę zacząć unikać, bo zbankrutuję :D

      Usuń
  8. W połączeniu z fioletem spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio ktoś zaproponował mi olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...