wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowa zabawa z królem blogosfery


Hej! 
Pewnie teraz większość z Was szykuje się do zabawy sylwestrowej. W tym roku spędzam Sylwestra w domu, w gronie przyjaciół. W tej chwili wszyscy siedzimy w kuchni i przygotowujemy jedzenie na później. Udało mi się wyrwać na moment, żeby napisać ostatniego w tym roku posta :)

Bohaterem dzisiejszego posta jest lakier, który podbił serca blogerek - Wibo Express Growth nr 169. Dłuuugo mu się opierałam ;) Jednak w końcu trafił do mojego koszyka na rossmannowskiej promocji. 

Lakier ma niestety słabiutkie krycie, dlatego też nakładam go na inny lakier, w tym przypadku na Miss Sporty 500. Całość pokryłam jeszcze matującym topem Lovely. 

Całość bardzo mi się podoba ^^; Uwielbiam te złote drobinki, które błyskają delikatnie i subtelnie.


Życzę Wam, aby nadchodzący rok, był jeszcze lepszy niż ten, który właśnie przechodzi do przeszłości! 

Alicja

24 komentarze:

  1. piękny:)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to chyba najpopularniejszy lakier tego roku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D i mimo kiepskiego krycia widzę, że ma naprawdę wiele fanek, szok :D

      Usuń
    2. Dlaczego widzę go pierwszy raz? To dopiero szok haha

      Usuń
    3. Tego się nie spodziewałam po Tobie!

      Usuń
  3. mam go i uwielbiam :D Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda;)Wzajemnie kochana!:*Wszystkiego co najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, faktycznie jest idealny na Sylwestra! :D mam nadzieję, że się sprawdził :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdził się - odprysnął dopiero przed chwilą :D

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń:) A ten lakier to i ja bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lakier jest na prawdę fantastyczny, a na Twoich paznokciach wyglada jeszcze bardziej zachęcająco :)
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przekonałam się do niego :)
      :*

      Usuń
  8. Przepiękny kolor i efekt który stworzyłaś :) osobiście widzę, że ma dużo wielbicieli a ja spotkałam go do dopiero u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest magiczny :) atakował mnie ze wszystkich stron, dzielnie się opierałam, ale w końcu uległam :D

      Usuń
  9. Też go mam, ale jeszcze nim nie malowałam ;p Fajnie wygląda zmatowiony :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bardziej mi się podoba zmatowiony niż błyszczący :)
      Wszystkiego dobrego! :*

      Usuń
  10. wszystkiego najlepszego w nowym roku, ten lakier jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go mam jest świetny <3
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...