sobota, 18 stycznia 2014

Lista uczestniczek spotkania w Warszawie 15.02.

Hej!
Z jednej strony mam ochotę wylać żale, a z drugiej - nie widzę w tym żadnego sensu. 
Wraz z Olą ułożyłyśmy listę uczestniczek. Ola wrzuciła już ją u siebie, ja robię to z małym poślizgiem. Nie zdążyłam mrugnąć, a pod postem pojawiły się już niemiłe komentarze, oczywiście z kont anonimowych. To jest naprawdę przykre. Ola podkreśliła, że ułożyłyśmy też listę rezerwową. Mam tylko nadzieję, że żadna z dziewczyn, które się zgłosiły, nie komentowała anonimowo pod postem Oli... 
Nie rozumiem, po co robić komuś taką przykrość? Nie jesteśmy w stanie zorganizować spotkania na 50 osób, niestety. Chciałoby się, ale to jest logistycznie niemożliwe - przynajmniej teraz, przynajmniej dla mnie.

Lista:

13. Domi  http://blog.domimakeupartist.pl/  

14. Majowa Malaga  http://tococieszy.blogspot.com/

15. Kasia http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com/ 

 

Podkreślę jeszcze raz: mamy listę rezerwową. 

W razie potrzeby będziemy kontaktować się z mejla spotkaniowego. 

 

Widzimy się 15 lutego o 15 w Pochwale Niekonsekwencji (Grójecka 118)

23 komentarze:

  1. Czytałam u Oli i szczerze to czuje się strasznie... bo ja nie wiem na 100% czy dojadę i może to tak zdenerwowało te osoby, że zajmuję miejsce komuś kto może na 100% być tam... jeśli tak to odstąpię miejsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As, proszę, nawet tak nie gadaj. Jest dla Ciebie miejsce i nikomu nie musisz go odstępować!

      Usuń
    2. Aswertyna do cholery ja już Ci coś pisałam na ten temat i nie chce słyszeć ani jednego marudzenia więcej :) miejsce dla Ciebie czeka do 15 lutego i nikomu nie zmaierzamy go odstępować

      Usuń
    3. As ja chciałam tylko powiedzieć, że jak dziewczyny będą chciały Ci wpierdziel spuścić za takie gadanie to sama chętnie im pomogę ;-) mimo, ze jesteś siostrą mą blogową ;-)
      Co Ty chcesz świat anonimów zbawić tym, ze zrezygnujesz ?

      Usuń
    4. Anonimy na to nie zasługują, As :*

      Usuń
    5. już siedzę cicho :) :*

      Usuń
  2. kochana anonimy zawsze się czepiają ;) Nie przejmujcie się! Bawicie się i cieszcie swoim towarzystwem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie przejmować, raczej jestem w szoku, że ktoś może mieć taki tupet :D

      Usuń
  3. Życzę Wam udanego spotkania ;) A Anonimy jak się wypowiadają to niech się chociaż podpisują! Nie znoszę takich ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* nie podpiszą się, no coś Ty :) tak najbezpieczniej!

      Usuń
  4. Oj tam, hejterstwo olejmy zawsze jakieś się znajdzie :D
    u nas Kasia podjęła się spotkania na 25 osób i zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Ale fajnie, chciałabym Was poznać, szkoda że to taaaak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da rady dogodzić każdemu, szkoda tylko że mało kto to zrozumie...
      Mam nadzieję, że Wasze spotkanie będzie bardzo udane :) A ja przeczuwam, że niedługo się zobaczymy :D

      Usuń
  5. Nie powinnyście się tym przejmować. Niestety niektórzy są strasznie sfrustrowani tym, że nie udało im się trafić na żadne spotkanie, a nie robią nic w kierunku tego, żeby móc się tam dostać. Bawcie się dobrze, a anonimy miejcie... no same wiecie gdzie :) Jeśli nie mają tyle odwagi cywilnej, żeby napisać pod własnym imieniem, to tym bardziej nie zasługują na Waszą nawet najmniejszą uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przykro, że nie mogę zaprosić wszystkich, ale po prostu się nie da. Czasem, gdy widzę sfrustrowanych anonimów, to mam ochotę poradzić im, żeby sami się wzięli za organizację. Może wtedy zobaczyliby, że to nie jest bułka z masłem, że wymaga czasem dokonania wyboru, bez gwarancji, że będzie właściwy...
      Ale z drugiej strony, chce mi się śmiać, to są niby dorosłe osoby, a zachowują się dosłownie jak przedszkolaki :D

      Usuń
  6. Kochana, przecież Wasze spotkanie jest tak świetne, że ktoś strasznie zazdrości uczestniczkom :D Nie ma co się przejmować anonimami :* Ja tylko ubolewam , że mnie nie będzie ! Tym bardziej gdy zobaczyłam listę ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, Frambi :( może, cytując, "wypisałaś się z tego g..." :<
      A tak serio, to niczym sie nie martw, niedługo się zobaczymy :) mam przecież Twój topper :D zawsze mogę Ci go dać w większym gronie :) miałyśmy w ogóle z Olą problem z ustaleniem terminu, stanęło na tym 15 :(

      Usuń
  7. wiesz tak jest pod każdym postem jak ktoś się nie załapie, we Wrocku zawsze to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woah, faktycznie się anonimy rozbestwiły. :o Ale u mnie też tak było, bo mam znajomych którzy nie potrafią Ci powiedzieć w twarz co myślą, a jak kto nie potrafi podpisać się pod tym co ma do powiedzenia... To szkoda czasu na dyskusję z takim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawcie się dobrze dziewczyny, bo widzę, że skład macie super! Może i mi się kiedyś uda uczestniczyć w takim spotkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. organizacja spotkan zawsze jest trudna. ustaw zeby anonimy nie mogly pisac i juz. bawcie sie dobrze:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...