środa, 8 stycznia 2014

Spotkanie Blogerek Urodowych w Warszawie - zapisy !

Hej Kochane! 

Całkiem niedawno brałam udział w spotkaniu blogerek kosmetycznych w Warszawie, o czym mogłyście przeczytać w tej notce. Po spotkaniu czułam pewien niedosyt - nie udało mi się porozmawiać ze wszystkimi dziewczynami :<  Na szczęście jeszcze przed spotkaniem poznałam Olę, która organizowała grudniowe spotkanie :) Dość szybko doszłyśmy do wniosku, że blogerskie spotkania to naprawdę świetna okazja, żeby poznać dziewczyny, które teoretycznie już się zna ;) 
Od słowa, do słowa... i tak wpadłyśmy na pomysł zorganizowania kolejnego zlotu. 
Szczegóły?

Pochwała Niekonsekwencji (Grójecka 118), 15 lutego 2014r, godzina 15. 

Zachęcam do zgłaszania się!
Jedyne, co musicie zrobić, to napisać na mejla 

spotkaniewarszawa@op.pl

a w komentarzu napisać swój nick i adres bloga, a potem wrzucić w pasek boczny podlinkowany baner:  


 Listę zamykamy 18 stycznia! 



16 komentarzy:

  1. Jakby mnie ktoś przenocował to mogłabym przyjechać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zgłosiłam się już u Oli :)
    P.S. świetny banner ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już piszę maila, może tym razem się załapię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, że ponownie uda nam się wszystkim spotkać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. o, to koło mnie :)
    udanego spotkania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, komentarz jest, banerek jest, mail poszedł :D
    nick malenka
    blog malenkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie ubolewam nad tym terminem :( Liczyłam, że znów damy radę się spotkać a tutaj taki zonk :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mail wysłany, baner zamieszczony :D
    nick: Fraise26
    blog: http://fraise26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mój blog: http://redhead-nails.blogspot.com/
    nick: Leny

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się zgłosiłam :) Fajnie by było Was poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że spóźniona jestem ale nie.miałam jak napisać. Można jeszcze zgłosić się?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...