środa, 1 stycznia 2014

Uroczyście postanawiam...



Witajcie! Ta notka powstała zupełnie spontanicznie. Niewiele wnosi do bloga, ale będzie dla mnie swego rodzaju talizmanem :) 
Plan był taki, że miałam wrzucić tu dzisiaj notkę podsumowującą rok 2013, jeśli chodzi o sferę kosmetyczną. Jednak przeglądając Wasze noworoczne postanowienia, poczułam niespodziewane kopnięcie w 4 litery i sama pomyślałam - jaki ma być dla mnie 2014? Co ja mogę zrobić, by ten rok był dla mnie taki, jaki chcę by był?

Najpierw jednak chciałabym zerknąć wstecz. Muszę powiedzieć, że rok 2013 był dla mnie bardzo ważny i jednocześnie bardzo pomyślny. Czuję się niesamowitą szczęściarą! Nie jestem w stanie przywołać niezbyt przyjemnych sytuacji, czy myśli. Oczywiście, zdarzały się sytuacje bolesne, ale staram się jednak nie brać ich pod uwagę w ogólnym rozrachunku. 

2013, niechronologicznie:
*udało nam się znaleźć mieszkanie, doprowadzić je do stanu używalności i wreszcie zamieszkać razem
*znalazłam miejsce, w którym czuję się jak w domu
*dostałam się na kierunek, na którym mi zależało
*założyłam bloga i żałuję jednego: że tak bardzo z tym zwlekałam!
*poznałam świetne dziewczyny - blogerki
*miałam okazję uczestniczyć w blogerskim spotkaniu
*wróciłam do naturalnego koloru włosów
*udało nam się wybrać na krótki wyjazd do Zakopanego <3
*opanowałam nieco sytuację ze swoim zdrowiem
*zaczęłam bardziej dbać o siebie
*zakupiłam czytnik e-booków - najlepszy zakup 2013!
*w związku z powyższym przeczytałam 35 książek - gdyby nie czytnik, pewnie przeczytałabym połowę, albo 1/3 tego...
*stałam się bardziej samodzielna

A jakie plany na 2014?

Postanawiam:
1. Bawić się kuchnią, nie bać się eksperymentować, poznać tajemnice wegańskiej kuchni -> sama weganką nie jestem, ale nie mogę odmówić weganom pomysłowości, której tak bardzo zazdroszczę! 
2. Stworzyć swój własny, domowy przepiśnik – luźne kartki w kuchni to nie jest to, co lubimy ;)
3. Jeść częściej, ale mniejsze porcje. Ogólnie dieta MŻ - MĄDRZE ŻREĆ! Moim celem nie jest zrzucenie kilogramów, a lepsze samopoczucie :)
4. Nauczyć się jeździć na rolkach i wykorzystywać tę umiejętność przy każdej okazji.
5. Odłożyć pieniądze na wakacyjny wyjazd lub inną przyjemność.
6. Ruszyć z własnym biznesem.
7. Przeczytać przynajmniej 52 książki, chociaż jedną na każdy tydzień roku.
8. Przestać przejmować się wszystkim i odgonić głupie myśli.
9. Zdrowo podejść do tematu studiów i nauki.
10. Nauczyć się żyć w harmonii z mieszkaniem :D czyli pozbyć się paskudnego nawyku, jakim jest zwlekanie z odstawianiem rzeczy na ich miejsce.
11. Mniej kupować, tyczy się to praktycznie wszystkiego: od jedzenia, przez kosmetyki, po sprzęt.
12. Nauczyć się kilku prostych makijaży na różne okazje. 
13. Jeszcze bardziej zadbać o siebie: skupić się na włosach, paznokciach i... zębach! Ciągle odkładam dentystę na później...
14. MNIEJ GADAĆ, A WIĘCEJ ROBIĆ! 

Zobaczymy za rok, co udało mi się zdziałać :> 

24 komentarze:

  1. Oj też powinnam głupie myśli odgonić, bo czasem nie dają spokoju naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  2. 8. Przestać przejmować się wszystkim i odgonić głupie myśli. --> to jest coś co i jest moim postanowieniem od co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczarowana, gdybym mogła, wcisnelabym "lubię to!"

      Usuń
    2. Zróbmy zbiorowe odganianie głupich myśli!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  4. 8 i 14 tez muszę u siebie zastosować:)
    Życzę Ci aby wszystko co sobie zaplanowałaś spełniło się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :)
      Wszystko zależy ode mnie - zepnę się i zrealizuję swoje plany :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Może i lepiej - też chciałam nie robić, ale jakoś tak... zobaczymy jak mi to pójdzie :D

      Usuń
  6. Życzę wytrwania w postanowieniach :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :)

      Usuń
  7. podoba mi się pkt 14 :) też powinnam go przestrzegać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ha punkt 14 idealny do dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdecydowanie też :D ostatni, ale wcale nie najgorszy :D

      Usuń
  9. tez mam pare postanowien noworocznych :) oby mi sie udalo :) tobie tez tego zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna książka na tydzień, postanowienie zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham czytać, a czasem komputer wygrywa z książką, czego później żałuję - stąd to postanowienie :)

      Usuń
  11. Wpisałam w wyszukiwarkę: 'postanawiam uroczyście', sądząc że tylko ja mogłam wpaść na tak głupi tytuł - jak widać nie tylko ;)

    Prowadzenie bloga to fajna sprawa.
    Pozdrawiam ciepło, Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę że w chwili zwątpienia taki tytuł bardziej podziała na mnie niż "postanowienia na 2014" :D

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...