czwartek, 6 lutego 2014

Kolejny raz z Firmoo...

Hej!
Całkiem niedawno pokazywałam Wam moje pierwsze okulary Firmoo. Może pamiętacie, że ubolewałam nad tym, że zapomniałam o recepcie i mogłam wybrać tylko zerówki. Zupełnie niespodziewanie dostałam kolejną propozycję. 



Tym razem uzbrojona w receptę wybrałam sobie model #DBSN62126. Moja wada nie jest duża, raptem -0,5, ale siedząc na wykładzie niewiele widzę i potrzebuję okularów korekcyjnych. Trochę obawiałam się, że coś będzie nie tak, że mimo wszystko dolecą do mnie zerówki... Takie tam obawy ;) 



Na szczęście paczucha doleciała do mnie bez problemu. W środku był standardowy zestaw Firmoo: okulary, etui twarde, etui miękkie, śrubokręcik i ściereczka (która nie ma sobie równych).  



Jak zawsze byłam przekonana, że oprawki jednak nie będą mi pasować. Skorzystałam z programu doboru oprawek, który jest na stronie Firmoo. Miałam twardy orzech do zgryzienia: dwie oprawki bardzo mi się podobały, a w pobliżu nie było Michra, który mógłby mi doradzić! 



Ostatecznie wybrałam sama i jestem bardzo zadowolona. Oprawki są mocne, szkła pokryte powłoką antyrefleksyjną, nic nie skrzypi, nic nie odpryskuje. Same kwiatki wewnątrz może nie powalają, ale w końcu nie są zbyt widoczne ;) 



Zachęcam Was do dołączenia do blogerskiego programu Firmoo. Jeśli macie ochotę zakupić nowe okulary, przy pierwszej parze płacicie jedynie za wysyłkę!

http://www.firmoo.com/

12 komentarzy:

  1. Ładnie w nich wyglądasz, ale ta nie kocio, jak już móiłam :( widzę, że Michr nie pobawił się w fotografa, nunu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie kocie oprawki, ale wyglądam w nich jak podstarzała sekretara :(
      Ma nowe dziecko w domu, to ja już na drugim planie, hihihi :D

      Usuń
  2. Śliczne są, a ja dalej nie mam recepty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne;)ślicznie Ci w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny wzorek na zausznikach swoich okularków od Firmoo :D
    Ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że doskonale ci pasują te oprawki. Fajnie, że są kolorowe - jest radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te oprawki, pasują Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam Kochane :) zawsze mam problem z doborem oprawek, do mojej kwadratowej twarzy prawie nic nie pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...