wtorek, 18 lutego 2014

Relacja z warszawskiego spotkania blogerek...

...czyli jak pomimo rzucanych pod nogi kłód spotkać się w wybornym towarzystwie w szczytnym celu!

Wszystkie zebrałyśmy się o 15 lutego o 15:00 w Pochwale Niekonsekwencji. To urocza knajpka na warszawskiej Ochocie – tam miało miejsce poprzednie spotkanie, w którym brałam udział. Można dobrze zjeść i dobrze wypić ;) Spory wybór piw, kaw, kanapek na ciepło, tostów, tart.



Spotkało się nas 13, niestety dwie osoby nie dotarły. Lista uczestniczek:
Ola http://hidiamond.blogspot.com/ 


Gdy już wszystkie zajęłyśmy miejsca, pojawiły się przesympatyczne panie z Palmer's, by zaprezentować produkty. To jest moje pierwsze spotkanie z tą firmą, a już jestem zauroczona! Bardzo spodobał mi się treściwy scrub do ciała – chętnie się w niego zaopatrzę ;) Mogłyśmy powąchać, obmacać, pomiziać się nimi.


Po tej ciekawej prezentacji pojawiła się pani Renia z marokosklep.com. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to nieskazitelna uroda pani Reni. Jak się później okazało, w ogromnej mierze przyczyniła się do tego pielęgnacja naturalnymi, marokańskimi kosmetykami. Sama prezentacja zrobiła na nas duże wrażenie. Pani Renata dysponuje sporą wiedzą, którą dodatkowo mogła poprzeć doświadczeniem. Szczerze mówiąc, do tej pory z dziewczynami trajkoczemy na fb o prezentacji, sklepie i kosmetykach :D Dodatkowo dałam się namówić na kreski wykonane kohlem. Czułam się, jakbym miała publicznie się rozebrać, bałam się ostatecznego efektu (nie cierpię kresek na dolnej linii rzęs oraz linii wodnej) oraz tego, że wszystkie oczy zwrócone są w moją stronę. Jednak końcowy efekt bardzo mi się spodobał (a Michr ogłosił, że kupi mi niezwłocznie takie cacko xD).


Dotarły do nas także Gosia i Patrycja, które niedawno zrealizowały swoje marzenie i stały się matkami swojego przedsięwzięcia – Craft'n'beauty. Opowiedziały o swoich produktach, czym zachęciły wiele z nas do złożenia zamówienia. Bardzo kibicuję dziewczynom – to co robią, to magia!

Wystąpiła także Paulina, która poleciła nam portal Beczka Prezentów. To miejsce, w którym znajdziecie mnóstwo pomysłów na prezenty, zarówno hand made, jak i gotowych. Do tego każdy z nas może zostać współtwórcą portalu! Świetny nomen omen pomysł ;)

Last but not least. Najwspanialszy gość przybył wraz ze swoim tatą. Odwiedził nas Staś – tak, ten Staś, dla którego zbierałyśmy korki oraz zorganizowałyśmy loterię. Słodziak trochę się wstydził – tyle nowych cioć :D 



Z każdą chwilą upewniałam się jeszcze bardziej, że to, co robimy naprawdę ma sens i warto było, mimo wszystkich kłód rzuconych pod nogi przez osobnika zamieszania, opryskliwych i nieżyczliwych osób z korporacji, hejtów. To stało się nieważne, wręcz śmieszne. A my uzbierałyśmy ponad 600zł! O Stasiu i całej akcji możecie poczytać tu: Korek dla Stasia.

Nasi sponsorzy:

Sponsorzy loterii:


Bardzo dziękuję dziewczynom, wspaniale było Was zobaczyć i spędzić miło czas, który zleciał o wiele za szybko! Dziękuję też Marcie oraz Maladze za możliwość udostępnienia zdjęć. Najbardziej jednak dziękuję Oli – za cierpliwość do mnie i za wspaniałą organizację :)
Oby do następnego!

22 komentarze:

  1. gratuluję świetnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że spotkanie udane i cel również szczytny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla udanego spotkania i szczytnego celu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to było na prawdę wspaniałe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. omomo, dziękuje za peeling, pieseł dokarmiony :)
    dzięki, dzięki, ważne, że wszystko pięknie wyszło, miau :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że mimo wszystko udało wam się spotkać w doborowym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następnym razem i Ty się pojawisz :)

      Usuń
  7. dzięki za spotkanie! ;) koniecznie maluj sobie kreski, bo super w nich wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja dziękuję :) kreski będą się pojawiać, niech no ja tylko dorwę kohl w swoje ręce :D

      Usuń
  8. Dobrze, że dałaś się namówić na kreski kohlem, ja go kiedyś namiętnie używałam na dolną powiekę :D
    i super sprawa z tą loterią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...