niedziela, 23 lutego 2014

Umilacze warszawskiego spotkania

Nadszedł czas na przedstawienie upominków, które otrzymałam podczas warszawskiego spotkania. Dziękuję firmom, które przekazały kosmetyki :) Niewielka ilość czeka na swoją kolej, większość jest już w użyciu. Spodziewajcie się recenzji!

PartyLite (truskawkowa świeca właśnie topi się w świeczniku wypełniając pokój pięknym aromatem):



Avene (jestem ciekawa, jak się spiszą kosmetyki, które otrzymałam. Wprawdzie są to próbki, ale czytałam tyle rozbieżnych opinii, że mam nadzieję, iż chociaż odrobinę rozjaśnią mi sprawę):



Craft'n'beauty (czyli dziecko naszych blogowych koleżanek :) bardzo się cieszę, że będę mogła wypróbować wosk i listek peelingujący -> czuję, że apetyt wzrośnie w miarę jedzenia ;)):



Beczka Prezentów (I Alicjowa bransoletka :) teraz tylko pobiec za białym królikiem):



Clarena (jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków...):



Palmer's (i olejek, który pomoże dojść dwóm sucharom do porządku):



Goodies (i jeden z moich ulubionych zapachów YC ^^):



Biały Jeleń (Michr się śmiał, że żeby stosować ten żel, muszę stać się aktywna. Ha, ha...):



Dermedic (i płyn micelarny, który pachnie zupełnie jak Pink Sands YC ^^;):



MarokoSklep.com (dwa oleje, których pragnęłam już od dawna, glinka i krem z olejem arganowym ---> szczęśliwy kot, to piękny kot):



Tołpa (intensywnie stosuję już koncentrat antycellulitowy :D wyeliminuję dziada!):



Orientana (w zasadzie nie ruszyłam jeszcze tylko maski pod oczy... krem i balsam ratują mi życie od tygodnia :)):



Bath & Body Works (i balsam o moim ukochanym zapachu <3):



Macadamian Oil (już olejek wszedł w użycie. Szczerze mówiąc spodziewałam się delikatnych, orzechowych zapachów, a ten olejek pachnie jak... perfumy mojej pani doktor :D):



I loteria :)

OPI - A Womans Pragueative (Nie spodziewałam się, że ten kolor będzie tak ładnie współgrał z moją skórą. Poza tym... pisk! mój pierwszy OPI!):



Zaproszenie na zabieg do Essie Nailbaru (niah niah niah, zawsze mam wymówkę, by się nie rozpieszczać, teraz nie mam wyboru :)):



MagicBox Clothes - koszulka (zobaczycie ją jeszcze w pełnej krasie, szykuję stylizację :> dziękuję Domi, że zechciałaś się ze mną wymienić :*):


Jeszcze raz dziękuję Oli i Dziewczynom za wspaniały dzień :) Do następnego! 


16 komentarzy:

  1. Świeca od YC, faktycznie boski zapach. Też go uwielbiam! :)
    Kosmetyki z firmy Macadamia Oil są bardzo dobre, sama mam olej do włosów i jestem mega zadowolona!

    Widzę, że spotkanie przyniosło wieleeeeee prezentów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzy mi się z ... vibovitem bananowym xD
      Użyłam go na razie jakieś 3 razy :D więc jeszcze trochę testowania przede mną :)

      Prezenty prezentami, to było naprawdę świetne spotkanie! :3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo znów się spotkamy :)

      Usuń
  3. świetne upominki, życzę miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* na pewno podzielę się moimi wrażeniami :)

      Usuń
  4. Ależ wspaniałości:) Najbardziej ciekawi mnie zestaw kosmetyków Macadamian Oil, mam nadzieję, że po przetestowaniu podzielisz się z nami ich recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) są następne w kolejce do testowania :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) aczkolwiek bardziej cieszę się z samego uczestnictwa w spotkaniu :D

      Usuń
  6. genialne produkty :D czekam na zdjęcia z opi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę spotkania, uwielbiam poznawać nowych ludzi, może kiedyś doczekam się udziału w jakimś spotkaniu blogerów na Śląsku :) Co do prezentów, to zakochałam się w bransoletce! Dużo fajnych olejków widzę a kosemtyki Avene są całkiem fajne, wiem, że mi służyły jak byłam odrobinę młodsza tylko cena zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak się sprawdzą kosmetyki Macadamian Oil ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tych umilaczy spotkania :D Te kosmetyki do włosów Macadamia podobno są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...