sobota, 15 marca 2014

Brush nails, czyli tydzień 16 w Paznokciowym Klubie


Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam tak paskudny tydzień. Od początku, do końca. Każdy dzień był coraz gorszy, a wczoraj nastąpiło apogeum. Było dużo stresu, a dodatkowo zmogła mnie choroba. Najgorsze jest to, że ten stres tak szybko się nie skończy. To dopiero początek, a sprawa jest tak poważna, że chce mi się płakać, gdy o tym pomyślę.
Nie zostawiam bloga, ale będę tu zdecydowanie rzadziej. Przepraszam. 
 





By oderwać się trochę od problemów (no dobrze, po prostu nie śpię od 5 rano i szukałam zajęcia...) postanowiłam zmalować na moich mikropaznokciach wzorek, który został wybrany na szesnasty tydzień w Paznokciowym Klubie. Myślę, że spora część z Was widziała ten wzór na portalach typu zszywka czy pinterest ;) To fun brush nails - maziaje wykonane cienkim lub "wachlarzykowatym" pędzelkiem. Na tutorialach najczęściej widać ten drugi rodzaj. Ja jednak takiego nie posiadam, więc walczyłam z tym zdobieniem za pomocą zwykłego, cieniutkiego pędzelka. 


Na moich króciutkich paznokciach nie wygląda to tak efektownie, jak na dłuższej płytce, ale muszę powiedzieć, że cały wzór przypadł mi do gustu. Łącznie z doborem kolorów!


cóż za szalone ujęcie
Użyłam:
-Miyo Mini Drops - 120 Lil girl
-Bell Glam Wear - 013
-Miss Sporty Lasting Colour - 500 i 400

Już jestem ciekawa, jak ten wzór będzie prezentować się w zieleniach. Na pewno wiosennie!

Aha, właśnie - założyłam sobie instagrama! Szkoda tylko, że nie umiem z niego korzystać :D


18 komentarzy:

  1. zrobiłaś śliczne zdobienie

    trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te paseczki, ja mam krótkie paznokcie i wydaje mi się, że żadne zdobienia nie wyglądają na nich dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie też są teraz krótkie, jednak nie wzbraniam się przed zdobieniami :) czasem mam ochotę na coś innego niż jednolite paznokcie

      Usuń
  3. powiem, że jak na efekt uzyskany cienkim pędzelkiem to i tak cudnie! ;)
    po i powodzenia ;) Wracaj na stałe jak najszybciej;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo męczyłam się cieniutkim pędzelkiem ;)

    Podoba mi się efekt końcowy ;) choć kolory nie do końca moje

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie ostatnio tak Cię strasznie malutko ! Nawet nieiwesz jak się ucieszyłam jak zobaczyłam, że napisałaś coś nowego :)Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni i ułoży i zmartwienia odejdą ! jak coś to wiesz gdzie pisać :*

    Zdobienie ślicznie Ci wyszło , ja również nie mam takiego pędzelka więc będę się męczyła z malutkim pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana pozytywnego i szybkiego rozwiązania problemów..
    A zdobienie jest świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zestawienie kolorów. Nigdy nie robiłam takiego zdobienia, ale strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sama nie wiem, czemu naszło mnie na róże i fiolety, bo nie jestem wielką fanką tych kolorów :D

      Usuń
  8. Przepięknie to wyszło! Aż sama muszę sobie walnąć taki wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) Ja właśnie zmyłam stary lakier i jutro biorę się za tworzenie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby wszystko dobrze się ułożyło, i czarne dni odeszły. U mnie też nie ciekawie, i czekam aż to wszystko minie i w koncu bedzie spokojnie. Wzorek na paznokciach super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci to wyszło.
    Mam nadzieję, że ten tydzień będzie lepszy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wygląda :-) Fajne połączenie kolorów i świetne wykonanie :-) Ja nie mam za grosz talentu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...