niedziela, 2 marca 2014

Paznokciowy Klub. Tydzień 15 - pepitka.

Po długiej przerwie wracam z postami do Paznokciowego Klubu Frambi ;) Paznokcie w miarę odżyły, walczę tylko ze skórkami. Chciałabym nadrobić zaległe tygodnie ;) 

Na razie jednak skupię się na nowym wzorze - pepitce. Uwielbiam ten wzór i od dawna bardzo podobał mi się na paznokciach. Jakiś czas temu nabyłam w sklepie buyincoins płytkę do stemplowania właśnie z tym wzorem.

Jako baza - Miyo Coco
Wzór - miętowy Bell Air Flow od Agwer :*
I topcoat Miss Sporty ;)



Lubicie ten wzór tak samo, jak ja? :>


8 komentarzy:

  1. Jejku, jejku jest pięknie !! Ciesze się, że wracasz :* Powiem Ci, że tylko 2 osoby podjęły się walki z wzorkiem z tego tygodnia :D Wszystkich on zdecydowanie przerósł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa! Ale świetnie Ci to wyszło, nie mogę się naptrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kratka i w dodatku na pastelach! Chciałabym taka płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i te kolory bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszedł ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...