poniedziałek, 24 marca 2014

Tydzień 17 w Paznokciowym Klubie - Ikat print

Widzę, że odrobinę się spóźniłam z publikacją, ale nie szkodzi ;) przejrzałam mnóstwo grafik w google w poszukiwaniu "tego czegoś" - w końcu znalazłam zdjęcie, na którym można było ujrzeć ikat nails, ale w nieco innym wydaniu. Ogólnie ten wzór kojarzy mi się z bransoletkami przyjaźni. Bardzo mi się spodobał :)

Na przełamanej bieli Miyo Coco maziałam pędzelkiem drobne paseczki czarnym, granatowym, smerfnym i błękitnym lakierem. Z bliska może nie wygląda to najlepiej, ale z daleka - świetnie! 


Muszę przyznać, że malowało się całkiem wygodnie. I dobrze się czułam z takim wzorkiem na paznokciach.

Niestety chyba znowu muszę zrobić sobie przerwę - wczoraj okropnie pękł mi paznokieć serdecznego palca. Nigdy nie miałam tak krótkiej płytki :( Znalazłam zapas CP i zaczynam kurację. Liczę na pozytywne efekty zarówno na paznokciach jak i włosach :)

Chciałabym Wam jeszcze podziękować za pozytywne komentarze pod poprzednim postem. Niestety ten rok naprawdę paskudnie się zaczął i nie widać poprawy. Jedno zmartwienie pójdzie w siną dal - pora na kolejne... Kiedy to się skończy?

12 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszło i już Cię dorzucam do notki z podsumowaniem :)

    Niedługo na pewno wszystko się skończy - będzie 100x lepiej, trzeba tylko w to wierzyć :) Zawsze po deszczu wychodzi słońce ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana może założymy jakiś klub "pechowy czas.."? A tak na serio, to życzę Ci, aby wszystkie problemy szybko i pozytywnie się rozwiązały:) A co do paznokci to są piękne, jestem zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paznokcie też się do niczego nie nadają :(
    Przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajurskie, szkoda, że tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to wygląda :-) Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...