czwartek, 24 kwietnia 2014

MagicBox Clothes

Koszulki i bluzy MagicBox stały się obiektem mojego pożądania, kiedy pierwszy raz pokazała mi je Ola. Wyjątkowe, niespotykane nadruki, niewygórowane ceny, ciekawe łączone promocje – tak można opisać sklep MagicBox Clothes. Szczęście się do mnie uśmiechnęło, kiedy w loterii na spotkaniu udało mi się zdobyć jedną z koszulek (no dobra, może nie wylosowałam, ale mnie zdublowały się zaproszenia do nailbaru, a Domi zdublowały się koszulki, więc się wymieniłyśmy).

Trafiła mi się biała koszulka „Nr 1 Motherfucker”. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, gdy tylko odpakowałam koszulkę, to jakość nadruku – jest naprawdę dobra, litery nie są naprasowanką, która się odklei, rozciągnie lub popęka. Są jakby... wdrukowane w tkaninę ;) mam nadzieję, że wiecie, o co chodzi. Nie zauważyłam, żeby nadruk wyblakł, a koszulka prana była kilka razy.



Sama koszulka wykonana jest z dość cienkiego materiału. Nie mylić z materiałem kiepskiej jakości ;) Koszulka jest przewiewna, ale nie „przezroczysta”. Dekolt został niewykończony, ale mnie to akurat pasuje. Cała koszulka jest nieco oversize'owa. Bardzo takie lubię!



Co jeszcze na plus? To, że mogę ją nosić zarówno do legginsów/dresów jak i do dżinsów i szpilek. Lubię takie uniwersalne ubrania!

Ubrania MagicBox możecie zakupić TU
Zapraszam również na fanpage sklepu – stamtąd najszybciej dowiecie się o nowościach, promocjach i konkursach!


14 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię takie lekko oversizowe koszulki, dobrze się w nich czuję, ta jest bardzo fajna i najważniejsze, że nadruk dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka ładna, napis już niekoniecznie. Lubię koszulki o takim kroju. Niby sportowe, ale podkreślające kobiece kształty.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio podobają mi suę takie luźne niewykończone dekolty , fajna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie na ich stronie są przyzwoite ceny, aż się zdziwiłam. Taki sklep pewnie wielu osobom się przyda, widziałam w nim kapitalne nadruki. Niemniej nie ubrałabym nigdy koszulki z takim chamskim napisem jak na zdjęciu, na prezent też się toto raczej nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest sliczna, jedyne co mi w niej nie pasuje to napis na jej dole :D Tak to ideał !
    Kochana co u Ciebie ?! Miałam az ostatnio pisać, bo zaginęłaś !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się nie sprała, bo zawsze takie cienkie koszulki kojarzyły mi się z kiepską jakością :) fajnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna ;) już czytałam wcześniej właśnie u Oli o tej firmie i widziałam, że mają fajne rzeczy :D może sobie coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że Ci się podoba i jak ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, lubię ostatnio takie oversize'owe koszulki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna koszulka :)
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...