czwartek, 24 kwietnia 2014

Powrót

Hej! Powoli wracam do blogowania. Problemy wprawdzie nie zniknęły, ale nauczyłam się z nimi radzić i po prostu je ignorować. W tym czasie blog przeszedł małą metamorfozę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) 

Dodałam także do listy po prawej stronie link do swojego konta na instagramie, serdecznie zapraszam! 

Jeszcze dziś pojawi się post, wprawdzie niekosmetyczny, ale za to o ubraniach, którym warto się przyjrzeć ;) A na dniach wystartuje podwójnie urodzinowy mini-konkurs. Stay tuned :) 


6 komentarzy:

  1. Nooooooo, wracaj pełną parą bo czekamy i tęsknimy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie warto przejmować się sprawami, na które nie mamy wpływu. witamy ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie jestes :* mam nadzieje, że nie zaginiesz znów ! Mnie prawdę mówiąc też ostatnio jakoś tak malutko :) A na insta już wchodzę !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...