czwartek, 28 sierpnia 2014

Co nowego mi przybyło w sierpniu? DM, Rossmann...

W tym miesiącu nie poszalałam jakoś szczególnie. Tzn Michał twierdzi, że zwariowałam, ale on to on - nie zna się :D W każdym razie niewiele zrealizowałam z mojej ostatniej wishlisty, bo tylko jeden kosmetyk z niej mi wpadł. Trudno, powoli będę spełniać moje zachcianki :) 


Udało się zamówić kilka rzeczy z DM i to właśnie z nich najbardziej się cieszę. Wpadło też kilka "zwyklaków" z Rossmanna.



Balea - mleczko do włosów mango & aloes (Recenzja)
Alverde - maska do włosów hibiskus i aloes (Recenzja)

Postawiłam na sprawdzone kosmetyki do włosów, mleczko i maskę. Nie wiem, czy na masce widzicie czerwony znaczek. Jest tam napisane "nowa receptura". Usunęli ze składu między innymi glicerynę i alkohol. Nie jestem znawcą, ale mam wrażenie, że teraz ta maska jest bardziej emolientowa niż humektantowa... Cóż, zobaczymy jak się spisze, najwyżej będę dodawać gliceryny. Mleczko kocham miłością dozgonną :) na szczęście składu nie zmienili.



Zamówiłam też odżywkę Oil Repair, to już druga. Pierwszą dostałam od aGwer i bardzo mi się spodobała, szczególnie dodawana do farby do włosów. Delikatny szampon Alverde dla wrażliwców wzięłam, choć teraz nie jestem do niego przekonana. Mam łupież tłusty i powinnam raczej zakupić coś innego. Odżywka Isana wzięta na próbę w promocji - mam wrażenie, że tyle samo jej zwolenników, co przeciwników :) Zobaczymy. Lakier Isana wzięłam, bo czasem potrzebny jest w domu, czy to dla mnie, czy w celu postawienia irokeza Michałowi. Kupiłam też nożyczki fryzjerskie, czas podciąć końcówki!

Peeling z solą z morza martwego zaciekawił mnie składem. Jest naprawdę przyjemny. Zaraz zacznę testy ;) Mgiełka mango miała być mi dostarczona jeszcze chyba w kwietniu, ale się nie udało. Szkoda, bo byłaby idealna na nadmorskie upały. Bosko pachnie! No i krem do stóp z mocznikiem Balea. Był na mojej wishliście :) 



I ostatnie - lakiery. Kremowy p2 oraz Catrice są prezentami. Złoty lakier miał być topem nawierzchniowym z drobinkami, niestety przyjaciel się pomylił i wziął mi taką odżywkę ;) Drobinki są, spróbuję jednak go używać jako topu. No i syrenkowy, piaskowy p2 <3 Od razu musiałam pomalować nim paznokcie! Jest boski :)

Znacie te kosmetyki? :)

Przypominam Wam o rozdaniu! Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiecie udział.

http://kotek-pstrotek.blogspot.com/2014/08/pierwsze-rozdanie-u-kotka-pstrotka.html

53 komentarze:

  1. Miałam szampon Oil Repair- polecam ;)
    A Twoich nowości nie znam, ale nie ukrywam, że chciałabym poznać- wszak wszystko co z DM, to mnie kusi- tak to jest z niedostępnymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknęłam na skład - spodziewałam się czegoś "cięższego" :) Może spróbuję zamówić następnym razem, choć powinnam używać leczniczych szamponów :(
      Haha, fakt :D Jestem pewna, że gdyby te kosmetyki były dostępne w Polsce po normalnych cenach, to po jakimś czasie już nie byłabym taka nakręcona na nie :D

      Usuń
  2. Super łupy :) Najabrdziej zazdroszę oczywiście lakierów i mgiełki mango ! :))
    Lece się zapisać na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka jest boska, powstrzymuję się, by nie psikać się jak opętana :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I dlatego pewnie nic nie kupię we wrześniu... :D

      Usuń
  4. bardzo lubię kosmetyki Balea, czerwony lakier jest piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, przyjaciel trafił w 10, bo właśnie skończył mi się jedyny czerwony lakier w kolekcji (swoją drogą też od niego :D)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy. Ja dawno nie kupowałam nic z DM, a nadal mam kilka rzeczy w zapasie lub użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W DM robię zakupy co jakieś pół roku, niestety nie osobiście :) W każdym razie taka częstotliwość w zupełności mi wystarczy.

      Usuń
  6. Szałowe zakupy,ja jeszcze nigdy nie miałam okazji nic tam kupić ani przetestować z tych firm co są w DM :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niedługo będziesz miała okazję :)

      Usuń
  7. Muszę wypróbować to mleczko do włosów z Balea i maskę do włosów z Alverde. Skoro piszesz, że takie fajne, to i może u mnie się sprawdzą.
    Z peelingu solnego powinnaś być zadowolona, to taki konkretny zdzierak. Krem do stópek też jest całkiem ok :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko świetnie się u mnie sprawdza przy puszeniu się włosów, nie wiem jak teraz z maską będzie, bo skład zmienili :( poprzedni był naprawdę świetny.
      Jak na razie zdziwiło mnie oddzielenie się warstwy olejowej od soli :D muszę dokładnie wymieszać ;)

      Usuń
  8. no ja teraz za każdym razem co będę w domu to będę robiła sobie zakupy w DM :D

    ogólnie balei nie znam, ale lakiery p2 te niebieskie oba są piękne :) niestety w tym DM, gdzie ja robię zakupy nie ma p2 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczę! :D

      Balea ma całkiem fajne kosmetyki, oczywiście nie wszystkie, ale perełki się znajdą :)
      Do tej pory w "moim" DM też nie było, ale musieli wprowadzić, skoro przyjaciel przywiózł mi lakiery, także głowa do góry :)

      Usuń
  9. Same wspaniałości, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon i odżywkę Balea Mango i Aloes bardzo lubię (jednak jeszcze lepiej sprawdza się u mnie zestaw z czerwoną pomarańczą..ahh ten zapach <3), ale mleczka jeszcze nie miałam. Muszę kiedyś wypróbować skoro tak zachwalasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam to mleczko, ładnie dociąża włosy, ale ich nie obciąża :) No i proste wygładza jeszcze bardziej, a falistym nadaje ładny skręt :D

      Usuń
  11. Zazdroszczę i czekam na recenzje! Ta odżywka Balea stoi u mnie w łazience i się kończy ;( A jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd żadna odżywka Balea mnie nie zawiodła, mam nadzieję, że nadarzy się okazja i uzupełnisz zapasy :)

      Usuń
  12. W zasadzie to żadnych z tych kosmetyków nie znam - kojarzę tylko markę Catrice, ale lakier, który mam jakoś specjalnie mnie nie zachęcił do koletnych zakupów.. Choć może dam mu kolejną szansę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz lakier? Mam kilka i żaden mnie nie zawiódł, oczywiście, czasem wymaga więcej warstw, ale raczej jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. Cucuba Ultimate, nr C01 Sunny side
      Lubię go w cieniowaniu/gradiencie z żółtym, ale na razie tylko tyle :P

      Usuń
  13. nie mam nic z balea ale moze w koncu uda mi sie kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy, w szczególności lakiery przykuły moja uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zazdroszczę zakupów z DM, marzy mi się ogromny haul w tym sklepie, może kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  16. lakiery wspaniałe :) i produktów z DM zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szkoda, że są tak trudno dostępne :<

      Usuń
  17. bardzo fajne zakupy! ja z tej serii z mango lubię odżywkę do włosów, mleczka nie miałam, ale może kiedyś wypróbuję :) mgiełka do ciała na pewno super pachnie! a krem do stóp z mocznikiem to mój ulubieniec (przynajmniej był w starej szacie graficznej, ciekawe czy teraz nie zmienili też składu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bosko :D
      Zmienili szatę graficzną dla całej serii z mocznikiem, ale składu nie ruszali - przynajmniej jeśli chodzi o krem do rąk, który też uwielbiam :)

      Usuń
  18. Fajne zakupy :-) Polecam Ci żele Balea, bo pachną świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam parę wariantów i byłam oczarowana :) Gdyby nie zapasy żeli, które mi starczą pewnie na rok, to na pewno wzięłabym kilka sztuk :)

      Usuń
  19. Też poczyniłam niewielki zakupy w DMie, ale ja się przede wszystkim zdecydowałam na szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tej odżywce z olejkami z Balei czytam same pozytywne opinie, muszę ją kiedyś dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku mnie nie zachwyciła, ale wtedy moje włosy były przeproteinowane i wymagały nieco innej pielęgnacji. Na szczęście po całej tej sytuacji mogłam odkryć ją na nowo i się zakochać :D

      Usuń
  21. Cudne kolory lakierów do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Solidne zakupy widzę. Mam ten delikatny szampon alverde i mi on bardzo pasuje tyle ze ja mam inny typ włosów

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyków z Balei zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mleczko do włosów Balea mnie zaciekawiło jak będę mieć okazję to kupię mam szampon z tej serii i tak pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...