piątek, 1 sierpnia 2014

Słodka landrynka od Golden Rose.

W lato, jak zapewne większość z Was, stawiam na jasne, radosne i wyraziste kolory. Te, podkreślone przez opaleniznę, prezentują się naprawdę dobrze. ;)



Ostatnio na moich paznokciach znalazła się emalia Golden Rose z serii With Protein, nr 269. To uroczy, różowo-koralowy odcień, przypominający mi nieco landrynki.



Jak dla mnie lakier ten nie ma żadnych minusów! A muszę przyznać, że obaw miałam niemało. Ma idealną konsystencję (nie leje się, ale nie jest zbyt gęsty), dobrze kryje - już pierwsza warstwa wygląda znośnie (mimo tego na paznokciach oczywiście wylądowała druga warstwa wyrównująca), pięknie lśni bez żadnego top-coatu, nie odbarwia płytki, zmywa się bez problemu. Pędzelek jest raczej średni w kierunku wąskiego, jednak wygodnie się nim operuje. Jeśli chodzi o trwałość, to nie będę się wypowiadać ze względu na to, że zmywam paznokcie po 3 dniach – do tej pory jednak lakier dzielnie wytrzymywał. Gdyby wszystkie lakiery z tej serii były tak idealne... ;)



Za lakier zapłaciłam 3,50zł (12,5ml!) w sklepie Golden Rose w Maximusie. 


W słońcu


W cieniu

Najlepiej oddaje kolor :)

Lubicie takie kolory na paznokciach? 


11 komentarzy:

  1. Kurcze czegos mi brakuje w tym kolorku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny kolor :-) Ostatnio takie odcienie częściej goszczą na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wygląda cukierkowo, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny, mi się jak najbardziej podoba. :) A samą markę Golden Rose jeśli chodzi o lakiery do paznokci uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, zdecydowanie dominuje w moim pudełku lakierowym :)

      Usuń
  5. Nie przepadam za tą serią lakierów GR, wolę Rich Color :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny! :) i bardzo tanio go kupiłaś :o
    I ja też wolę serie Rich color :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...