piątek, 26 września 2014

Galaxy inaczej.

I znowu paznokcie! Wybaczcie ;) Przeglądając paznokciowe blogi dostałam jakiegoś kopa i postanowiłam przełamać swego rodzaju blokadę i trochę się pobawić w zdobienie. Znudziło mi się malowanie na jeden kolor ;) A tak naprawdę, to rok akademicki się zbliża, więc akurat teraz wynajduję milion zajęć, na które po prostu nie będę miała czasu.

Znacie lakiery Dance Legend? To rosyjska marka lakierów, moim zdaniem lakierów wyjątkowych. Praktycznie w każdej z kolekcji znajduje się egzemplarz, którego pragnę! Jednak najbardziej oczarowała mnie kolekcja Galaxy, a szczególnie lakier Pulsar. Lakiery te niestety nie są w moim zasięgu - samej nie opłaca mi się zamawiać (a boję się podjąć organizacji zbiorowego zamówienia). 





W każdym razie postanowiłam stworzyć coś swojego w tym stylu. Tak powstał "galaxy" gradient, na którego naniosłam holo top, mgiełkę brokatową oraz na kciuk i palec serdeczny po dwie gwiazdki i kilka większych drobinek brokatu. Później żałowałam, że zdecydowałam się na te gwiazdki, ale mimo pokrycia topem, szybko odpadły i nie musiałam na nie patrzeć :P 



Po raz pierwszy miałam ogromny problem z doczyszczeniem skórek z lakieru. Dlatego też chyba ze trzy razy robiłam ten gradient, zanim byłam w miarę zadowolona. Zdecydowanie muszę zacząć obklejać palce taśmą ;) 



Do wykonania gradientu posłużyły mi trzy holosie z CA: o, w bombkę!, figa z makiem oraz maltanka. Na gradient nałożyłam holo top również z CA, a potem pokryłam mgiełką Golden Rose Paris nr 98. Gwiazdki i kropeczki pochodzą z jakiegoś lakieru od chińczyka, ciężko było je wydobyć ;)

Wiem, że Pulsar to to nie jest. Idealny gradient też nie. Mimo to, nie zamierzam się poddawać :)

21 komentarzy:

  1. ej no pięknie Ci wyszło! a teraz przez Ciebie zobaczyłam co to za lakiery i no miłość <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny gradient, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odmiałkuje to co przed chwilą pisąłam Ci o Tańczących Legendach. Lakier jest cudny, a twoje dzisiejsze pazurki wygrywają dosłownie wszytsko, kosmos jak żywy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdobienie :D I strasznie podobają mi się zdjęcia, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Brakuje mi takiego lakieru z gwiazdkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt, bardzo mi się podoba ;)! Paznokcie wyglądają naprawdę wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny gradient i mi się podoba z tymi gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci to wyszło, galaktyka jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że producenci powinni pomyśleć nad jakimiś nakładkami na skórki wokół paznokci, cobyśmy nie miały żadnych problemów z doczyszczeniem. Mi osobiście się bardzo podoba, ale bez gwiazdki (dobrze, że później odpadła :D) :) Ja teraz noszę nowy piasek od Wibo, dużo ostrzejszy od poprzednich, ale kolor jest pikny! Chyba zrobię mu recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten gradient, bardzo ładnie Ci wyszło :_

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podoba! Świetna kolorystyka!
    Dance Legend też mi się marzą, są obłędne! ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. pazurki pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyszło, podoba mi się :] A na Dance legend również się czaję, ale właśnie to zamawianie w pojedynkę sprawia, że mówię sobie 'następnym razem' ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma sensu marudzić i się poddawać, bo paznokcie wyszły Ci zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...