piątek, 19 września 2014

Jesień zamknięta w buteleczce, czyli O·P·I A Woman's Prague-ative.

Kilka z Was  wyraziło zainteresowanie tym lakierem już w lutym, gdy pokazałam upominki z lutowego spotkania blogerskiego. Ostatnio mogliście go oglądać w poście, w którym odpowiedziałam na Nail Polish Confidential Tag

To mój pierwszy lakier OPI. Udało mi się go wylosować na loterii charytatywnej. Możecie wyobrazić sobie moją radość, w końcu mogłam wypróbować emalię niedostępnej dla mnie (głównie przez swoją cenę) marki. 




 A Woman's Prague-ative w butelce wygląda jak płynne złoto z drobinkami bursztynu. Natomiast na paznokciach przypomina mi... miedź. To dość spora różnica. Jednak nie ulega wątpliwości, że zdecydowanie jest to odcień jesienny ;)


Pędzelek jest idealny, ani zbyt wąski, ani za szeroki. Bardzo wygodny. Sama emalia jest dość rzadka. Szczerze mówiąc, trochę mnie to przestraszyło. Pierwsza warstwa jest totalnym nieporozumieniem, bo na paznokciu wygląda jak tint z brokatem :D Natomiast druga wszystko pięknie wyrównuje i świetnie pokrywa całą płytkę. 


Starałam się, żeby było widać różnicę między kolorem w butelce, a tym na paznokciach. Na żywo jest to bardziej widoczne - nawet Michał zauważył!


Wykończenie jest bardzo ciekawe. Określiłabym je jako foliowe. Pomagałam sobie małą ściągawką, którą znalazłam na blogu Spooky Nails. 
Jeśli chodzi o trwałość - po ok 3 dniach i tak zmywam paznokcie, to tego czasu emalia trzyma się płytki, jednak końcówki ścierają się już po paru godzinach! Nieładnie, oj nieładnie...


Podejrzewam, że mimo zaskakująco szybkiego ścierania się końcówek, A Woman's Prague-ative często będzie lądował na moich paznokciach w okresie jesiennym. Emalia pochodzi z kolekcji Euro Centrale z 2013 roku. Lakiery OPI można zakupić w internecie, salonach OPI, w Douglasie. Kiedyś można było je znaleźć nawet w małej hurtowni fryzjerskiej w moim  mieście :) Mój egzemplarz pochodzi z opinails.pl. Ceny wahają się w zależności od miejsca, w Douglasie jest to ok 50 zł za 15ml emalii.

Lubicie lakiery OPI?


32 komentarze:

  1. Oj szkoda, że OPI mają taką cenę :) Ja też sama siebie nie mogę sobie na nie pozwolić :) Kolorek iście jesienny tak jak piszesz ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Jest kilka kolorów, które chętnie bym wypróbowała, może kiedyś :)

      Usuń
  2. przepiękny kolorek! :) nie niestety cena jest dla mnie za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie foliowe wykończenie jak ustaliłaś ^^ Kolor trzeba przyznać, że fajny i w buteleczce i na pazurkach, tylko szkoda z drugiej strony, że wychodzi taka różnica, bo w końcu spodziewasz się czegoś innego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że byłam mocno zdziwiona tą różnicą! Dobrze, że mimo wszystko fajnie się prezentuje :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo podoba mi się zarówno kolor, jak i wykończenie :)

      Usuń
  5. Alez cudowny ten kolor! Widac roznice na paznokciach, a w buteleczce, ale chyba nawet na paznokciach bardziej mi sie podoba :) Cena faktycznie dosc wysoka, zwlaszcza jesli tak szybko koncowki sie zdzieraja ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścierające końcówki bardzo niemile mnie zaskoczyły :( Jednak mimo wszystko jestem ciekawa, jak z jakością innych kolorów/wykończeń lakierów tej marki ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak :D Zupełnie nie pasował mi na wiosnę i lato :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Fakt, jest dość specyficzny i na pewno nie każdemu będzie pasować :)

      Usuń
  8. mam Lincoln Park After Dark i uwielbiam ten lakier, zwłaszcza jesienią i zimą :) to w tej chwili mój jedyny OPI, jest parę innych, na które mam ochotę ;) Twój kolor jest śliczny, ale boję się takich ciepłych, złotych odcieni na paznokciach, średnio się komponują z moją skórą ;) u Ciebie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny ten Lincoln Park After Dark! Faktycznie idealny na chłodniejsze dni :)
      Mam wrażenie, że czasem wybijają z tego mojego różowawe, chłodne, miedziane tony - wtedy najbardziej mi się podoba. Jakby był bardziej złoty i ciepły, to z pewnością źle by to wyglądało przy odcieniu mojej skóry :(

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki niemu przekonałam się do efektu folii :)

      Usuń
  10. mam go! mam go! i kupiłam go za uwaga 10 zlotych na targach kosmetycznych <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jesienny, ale w butelce jednak wygląda trochę lepiej ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli :D Hm, może nałożony na złotą bazę wyglądałby bardziej jak w butelce :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy kolor! Szkoda, że ma tak dużo tych złotych drobinek ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że szybko się ściera, kolor zachwycił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień w najpiękniejszej postaci z niego wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny kolor, niby za lakierami OPI nie za bardzo przepadam, ale za tym będę się rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek cudowny ale uważam,że 50 zł to za dużo...jak byłam na targach kosmetycznych to kosztował ciut mniej ale i tak uważam,że o wiele tańsze lakiery są lepsze niż on!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorek cudowny,ale cena nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolorek na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jet jak dla mnie zjawiskowy, co prawda pewnie latem bym go nie nosiła ani nawet wiosną, no ale jesienią to jest ideał :) No czad.

    Inna sprawa to że cena to jest jakiś kosmos, ja wciąż nie czaję jak ktoś może dać tyle za lakier, ale oczywiście też nie mam nic do tego jak ktoś chce to okej, ale ja chyba bym oszalała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...