środa, 17 września 2014

Tag: Nail Polish Confidential Tag

Dziś przychodzę z luźnym wpisem. Nail Polish Confidential Tag wypatrzyłam u Zaczarowanej i postanowiłam zrobić go też u siebie. To była dobra okazja do przejrzenia lakierów! 


3, 2, 1... zaczynamy ;)



1. Colour Alike nr 436, kupiony w maleńkim sklepie w moim miasteczku. Po przejrzeniu wszystkich lakierów, jakie mam u siebie, doszłam do wniosku, że to właśnie on jest najstarszy. Kupiłam go chyba jeszcze w liceum, albo na samym początku pierwszych studiów! Mimo swoich lat, nadal świetnie się nim maluje, konsystencja pozostała niezmieniona, a sam lakier się nie rozwarstwia. Oby wszystkie lakiery takie były! ;)

2. Co prawda najnowszym lakierem jest O w bombkę! Colour Alike, jednak w związku z tym, że został zamówiony w niedzielę, to nie posiadam go jeszcze fizycznie ;) Pokazuję więc złote płatki z matowym wykończeniem od Wibo. Dorwałam go w "cenie na do widzenia", kosztował trzy z groszami i żałowałabym, gdybym go nie wzięła.

3. Najdroższy w mojej kolekcji jest zdecydowanie O·P·I, A woman's prague-ative. Co prawda, nie kupiłam go za cenę regularną, ale wylosowałam w loterii na spotkaniu w lutym. Biorąc pod uwagę cenę losu, to nadal najdroższy lakier w mojej kolekcji :D 

4. Najtańsze w mojej kolekcji są neonki mini cantare. Kupione przez mojego M. w Ustce, za całe 2zł za sztukę. Od jakiegoś czasu miałam ochotę na neonowe paznokcie, a mój Spryciarz spełnił moje malutkie marzenia nie nadwyrężając wakacyjnego budżetu :D

5. Do tanich perełek na pewno należą ogólnie lakiery Golden Rose. Zwykle są dobrej jakości i nie kosztują wiele. Do tagu wybrałam mgiełkę nr 98 - bardzo drobno zmielony brokat srebrny oraz holograficzny. Często stosowany jest przeze mnie, gdy nie chce mi się zmywać jeszcze paznokci, ale mam ochotę na coś nowego ;) I kosztował jakieś 5 zł w drogerii Jasmin <3

6. Ja naprawdę nie wiem. Cała blogosfera kocha marmurki, a ja się wyłamuję! Mam ten różowy (w sklepie wyglądał na malinową czerwień) oraz pastelowy róż. Wersję pastelową toleruję i w zasadzie nic do niej nie mam, ale ten neon to strzał w stopę. Nie używam, nie użyję i już. Jak komuś zależy, to mogę się wymienić ;)

7. Trzy ulubione. To tak się da? :D Oczywiście wybór trwał w tym przypadku najdłużej, ale ostatecznie zdecydowałam się na Look at the sky Sensique, znany chyba już wszystkim Lose your lingerie Rimmel oraz matujący top coat Lovely. Te lakiery chyba najczęściej lądowały na moich paznokciach w ostatnim czasie. Sensique jest po prostu przecudowny! Z Rimmelem nie mam żadnych problemów, które tak często są opisywane na blogach. Natomiast jeśli chodzi o Lovely, to widać zużycie ;) Oby go nie wycofali! 

W tym momencie tag się kończy, a ja mam nadzieję, że nikt nie umarł ze śmiechu patrząc na aranżację zdjęć. Nie wiem, czy ktokolwiek spodziewałby się tu orzechów laskowych :D 
Znacie te lakiery? Może macie ochotę zobaczyć któryś z nich z bliska? :>

31 komentarzy:

  1. I ja widziałam wczoraj ten Tag i chce go zrealizować :D
    Ja ten lemax neonowy kocham :D Haha ! :P Ale też liczyłam na taki malinowy, przyszedł do mnie patrze o to róż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Też taki zrobię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten tag, chyba też zrobię taki wpis.
    Sceneria z orzechami - świetna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, chętnie zobaczę :)
      Dziękuję, to była kompletna improwizacja :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. GR z każdą nową serią coraz bardziej mnie zaskakuje :)

      Usuń
  5. jak ja uwielbiam lakiery do paznokci! wszystkie bym przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już troszkę się opanowałam :D W tym momencie staram sie już nie dublować kolorów, nie mam gdzie tego trzymać :D

      Usuń
  6. po pierwsze strasznie się cieszę, że skusiłaś się na tag! :*
    A poza tym to:
    - najnowszy lakier też bym brała za taką cenę :D Wgl miałam na nich ochotę w sumie, ale chyba bardziej na inne kolory :)
    - a mi się ten neonowy marmurek tez marzy bo podoba mi się bardzo :)
    - ten brokat z GR również cudowny, lubię urozmaicać sobie nimi mani :)
    - maciaka też mam - użyłam c prawda raz ale już polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety został tylko ten i taki dający perłową poświatę :< Z tej serii mam jeszcze z kolorowymi płatkami :)

      Usuń
  7. Ten tag jest świetny! Sama go już przygotowałam i czeka jako wersja robocza na publikację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na publikację, jestem bardzo ciekawa, jakie lakiery pojawią się u Ciebie :)

      Usuń
  8. Matowy top i ja mam i chętnie używam, ale aż takich zużyć nie mam jeszcze ;)
    Mój najdroższy lakier to również OPI, dostałam od Grześka, kupił po regularnej cenie w Sephorze, bo jak to stwierdził jako blogerka muszę go przetestować :D
    Muszę również przyznać, że totalnie zapomniałam o Loose your lingerie Rimmelka - kupiłam i tak stoi w pudełeczku z lakierami O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaa, juz widzę jak Michał kupuje mi lakier, żebym przetestowała :D On na sam widok mojej niewielkiej kolekcji dostaje apopleksji :D

      Usuń
  9. Ja nie jestem w stanie zrobić takiego tagu. Nie pamiętam co ile kosztowało :D
    Ten opi ma piękny kolor. Oczywiście wpływ na moją oceną ma pewnie fakt że już prawie jesień :)
    Fajnie, że go wylosowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no ja akurat pamiętam cenę tych maluszków neonowych, bo gdyby były droższe, to M. by pewnie mi ich nie kupił :D
      Taaak, jesień już za chwilkę, ostatnio coraz częściej wyjmuję tego opika z pudełka i podziwiam te złoto-bursztynowe drobinki :) podejrzewam, że często będę malować nim paznokcie :)

      Usuń
  10. Aranżacja zdjęć jest bardzo fajna :) Ale nie byłabym w stanie chyba wybrać 3 ulubionych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :D
      Też miałam problem, właściwie tylko top matujący od razu wybrałam :D nad resztą musiałam pomyśleć :)

      Usuń
  11. Świetny post :) Kilka z tych lakierów mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery, lakierami, ale wlasnie te orzechy najbardziej przykuly moja uwage ;D Chetnie bym je skonsumowala ;) Lakier OPI zdecydowanie najbardziej mi sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się podzielę orzechami :D
      Bardzo ładnie wygląda na paznokciach, ale jest zdecydowanie jesienny, toteż nie używałam go zbyt często wiosną i latem :)

      Usuń
  13. miałam kilka lakierów opi. najtańszy piasek lepiej trzyma sie na moich paznokciach niż opi.
    teraz nie kupuję już lakierów a moja kolekcja nie przekracza 20 sztuk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko jedną sztukę opi, więc nie mam za bardzo porównania :)
      taki minimalizm jest bardzo wygodny, sama żałuję, że nie jestem w stanie zredukować swojej kolekcji :D

      Usuń
  14. O rety ale fajny tag ^^ Sama bym go zrobiła,no ale cóż...zostały mi 3 lakiery O.o A ten nowy z Wibo cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się skusić na coś z GR

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...