czwartek, 11 września 2014

Wyniki rozdania.

Na początku chciałabym bardzo podziękować za udział w zabawie :) Mam nadzieję, że te z Was, które dołączyły do mnie niedawno, mimo wszystko i tak ze mną zostaną. Zadaniem było podanie jednego polecanego kosmetyku. Kilka z propozycji jest mi dobrze znane (i lubiane!), jednak większości nie znam i chętnie poznam.Nie przedłużając, rozdanie wygrywa...



Gratuluję! Już piszę wiadomość :)

Jeszcze raz dziękuję za udział. Ze swojej strony mogę obiecać, że to nie jest ostatnie rozdanie ;)

17 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz jaką mi sprawiłaś niespodziankę !! :* Ale jestem szczęśliwa ! Już nie mogę się doczekać aż wpadnie to w moje łapki :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!!!
    A ja byłam o włos od wygranej :D

    Dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje Kochana ! :*
    byłam blisko ale nie zazdroszczę :p hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! :)
    a ja chyba nawet zapomniałam się zgłosić :D Zaraz zerknę też co dziewczyny tam polecają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a pomyśleć że byłam tak blisko no cóż jak nie tym razem to może następnym się uda :) zwyciężczyni gratuluje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej kochana :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...