sobota, 4 października 2014

Co nowego mi przybyło we wrześniu? Chyba oszalałam...

Mamy już październik, a ja dopiero przychodzę z nowościami wrześniowymi ;) Najwyższy czas!
Z jednej strony, nie ma tego zbyt dużo. A z drugiej - zdecydowanie przesadziłam z lakierami i pewnie w październiku już nic nie kupię! Po prostu nie mogłam się oprzeć... ;)



To, co widać powyżej, to efekt wymianki z Olą i Patrycją :) Bronzer mineralny The Body Shop, Honeyquat oraz pojedynczy, zielono-turkusowy cień do powiek Essence. Był jeszcze peeling do twarzy z miodem manuka, ale no właśnie - był :D Dzięki dziewczyny za spotkanie oraz wymiankę, jestem niezmiernie zadowolona i wszystkiego używam z przyjemnością! Nawet śmierdziucha, jakim jest honeyquat :D


Glitter od Wibo dorwałam na "cenie na do widzenia" za 3 złote z groszami, był ostatni, szkoda było nie wziąć, szczególnie, że ostatnio zupełnie inaczej patrzę na złote dodatki ;) Jestem z niego bardzo zadowolona!
Orly, Kiss The Bride oraz Golden Rose, Holiday 63 były na mojej wishliście już od bardzo dawna. Te pochodzą z wyprzedaży, jaką urządziła aGwer :) Nie wahałam się ani chwili! Są cudoooowne <3


I kolejne lakiery ;) Wystarczy mi, oj wystarczy. O w bombkę! CA zamówiłam podczas ostatniej promocji. Podpięłam się pod zamówienie Kasi, za co bardzo dziękuję raz jeszcze :) Oba Orly, Sunglasses At Night (love milion) oraz Peaceful Opposition (który musi postać do góry nogami, żeby się ładnie wymieszał) pochodzą z targów kosmetycznych, które odbyły się ostatnio w Warszawie. I znowu Kasia przybyła z pomocą, gdyż - jak na złość - nie miałam możliwości by pojawić się na imprezie. Może to i lepiej? ;)


Doszła do mnie też paczuszka z darmową próbką perfum od Yodeyma. Pisałam już o tym na fb, ale mało kto tam zagląda, więc się powtórzę: nadana została w Pruszkowie, a na mój pruszkowski adres szła... 14 dni! Szok :D Dobrze, że w ogóle doszła ;) Wybrałam sobie zapach Iris, który ma być odpowiednikiem Aliena Thierry'ego Muglera. 

Dużo? Mało? Dla mnie sporo tych nowości, szczególnie lakierów ;) Ale ciężko było się oprzeć... Niestety, jak na złość, pękły mi ostatnio aż cztery paznokcie :(

Co Wam przybyło nowego w ostatnim miesiącu? :) Jesteście ciekawe którejś z moich nowości?


30 komentarzy:

  1. Cudowne lakiery ! Oczarowały mnie te róże i ten glitter :)) I ja czekam na swoją własną próbkę tych perfum :D Jeszcze pewnie poczekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszystkie pokażę gdy tylko odrosną mi paznokcie :)

      Usuń
  2. nie jest tak źle :)
    Sunglasses At Night piękny chcę go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko mi odrosną, to na pewno się tu pojawi :D

      Usuń
  3. Colour Alike jest pięknym bordo! Ja jestem wierna tylko i wyłącznie lakierom wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne lakiery i wcale tak dużo nie kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam wcale nie przesadziłaś z lakierami : p orly cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten ból, gdy pazurki pękają albo rozdwajają się w najmniej odpowiednim momencie, czyli w przypływie lakierów albo jak mam gdzieś się wybrać okazyjnie i wypadałoby mieć ładne pazurki :)
    Lakiery piękne - mleczny Orlik szczególnie :) Ostatnio jak dziewczyny chwaliły produkty z cen na do widzenia rozglądałam się po Rossie, ale wiecznie nie było już, albo coś co już miałam :(
    Cieszę się, że cień przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i do mnie Yoderma dalej nie dochodzi :(

      Usuń
    2. Niestety, muszę poczekać aż odrosną :( co by tu zrobić, żeby je trochę wzmocnić...
      Mam nadzieję, że niedługo dojdzie!

      Usuń
  7. Wszystkie lakiery Orly bardzo mi sie spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wąchałam kiedyś w salonie kosmetycznym ten zapach Iris i rzeczywiście wyczuwam w nim Aliena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie byłam wcale przekonana :D Ale potem uświadomiłam sobie, jak tęsknię za prawdziwym Alienem. I chyba go kupię :)

      Usuń
  9. ładne kolory. nie pamietam kiedy ostatnio kupilam lakier do paznokci, chyba ponad pol roku temu.. :) a i tak mam ich sporo

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to nie jest tego aż tak dużo więc jest ok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oszalałaś :D Kilka fajnych rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego:) lakiery piękne:) ja we wrześniu darowałam sobie kosmetyczne zakupy:) tylko maseczka błotna i 3 lakiery wpadły do mojego koszyka;)
    miło tu u Ciebie - zostaję:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno daruję sobie w październiku - tylko potrzebne rzeczy, których już nie mam w zapasach!
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Widzę, że przybyło Ci kilka nowych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam Twój komentarz u Kapryska apropos cieni do brwi. Używasz tego ciemnego brązu z Au Naturel? Przecież to jest piękny, chłodny kolor :D Nie ma w nim nic ciepłego... i nic chłodniejszego raczej nie znajdziesz, chyba że bardziej w stronę szarości, a nie brązu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no właśnie, coś jednak bardziej szarego by mi się przydało :) Chciałabym zmajstrować sobie sama taki cień, myślałam o pigmentach z kolorówki.

      Usuń
  15. Fajne nowości :) SZczególnie zaciekawił mnie ten peeling który zniknął ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo lakierów fajnych widzę. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...