czwartek, 23 października 2014

Spotkanie charytatywne w Warszawie 7.12. - niech dobra wieść się niesie!

Dziś spieszę z bardzo, bardzo ważną wieścią. Ola z bloga hidiamond organizuje kolejne spotkanie blogerskie! I to nie byle jakie - spotkanie, tak jak poprzednie organizowane przez Olę (KLIK) będzie CHARYTATYWNE



Tym razem chcemy wspomóc Marysię, która ma chore serduszko. By mogła funkcjonować jak zdrowe dzieci, potrzebuje operacji, niestety kosztownej. Z okazji zbliżających się Świąt chcemy wywołać uśmiech na twarzy jej i jej rodziców :) 

To kolejna wspaniała okazja by spotkać się, porozmawiać, wymienić się kosmetykami, wziąć udział w loterii, a jednocześnie zrobić coś wspaniałego - dać uśmiech choremu dziecku i przybliżyć je do operacji, której potrzebuje. 

 Wszystkie informacje możecie znaleźć na facebookowej stronie wydarzenia ---> KLIK
Zachęcam Was do wzięcia udziału!

To co, widzimy się? :>

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczytny cel. Szkoda, ze jestem tak daleko, bo chetnie bym wziela udzial. Zycze, zeby wszystko sprawnie sie odbylo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem kto będzie na spotkaniu z zacnych blogerów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że to nie moje rejony :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje rejony, ale cel szczytny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...