niedziela, 23 listopada 2014

Multi-chrome Colour Alike, nr 545

No i stało się. Niedawno pojawiła się ostatnia w tym roku kolekcja Colour Alike. Kolekcja nie byle jaka, bo multichromowa, w dodatku limitowana ;) Lakiery kojarzą mi się z Galaxy Dance Legend, za co ogromny plus. Niestety rosyjskie cudeńka są dla mnie nieosiągalne, ale też nie chcę skupiać się na porównaniach tych dwóch kolekcji. W każdym razie dostałam od Michała w prezencie dwa kolory, 545 oraz 546, dziś przedstawię ten pierwszy. Starałam się oddać jego "multichromowość" i fotografowałam paznokcie w różnym oświetleniu, a mam wrażenie, że i tak nie złapałam na zdjęciach wszystkich odcieni. :)



Na wstępie muszę to powiedzieć: kocham ten lakier. Do tej pory ćwierkam i macham palcami przed twarzą Michała, żeby podziwiał razem ze mną. ;) Skupię się teraz na kwestiach technicznych: standardowa buteleczka CA o pojemności 8 ml, wygodny pędzelek - nie jest ani szeroki, ani wąski, niestety nabiera ciut za dużo emalii. Sam lakier ładnie rozprowadza się na płytce paznokcia, jest idealnie gęsty. Pierwsza warstwa mnie nieźle przestraszyła, bo nie kryje w ogóle. Druga wyrównała wszystko i ładnie pokryła paznokieć, jednak uprzedzam - pod światło (i tylko wtedy) widać prześwity, szczególnie przy długich płytkach. Uznaję więc, że dwie warstwy wystarczą ;)

W zależności od światła i jego natężenia, lakier zmienia swoją barwę: od brązowej, miedzianej, przez czerwoną, różową, fioletową, aż do niebieskiej, czy nawet błękitnej! Co prawda raczej nie udało mi się oddać tego na zdjęciach, ale na żywo widać jeszcze holograficzny pyłek. Jest totalnie magiczny. Zresztą zobaczcie ;)










Ostre światło flesha
Prawdziwy multichrom! :) Jestem nim zachwycona! Jeśli macie na niego ochotę, to spieszcie się! Jest dostępny na stronie colorowo.pl za 13,99zł.

15 komentarzy:

  1. Ta seria na całe szczęście mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie porwały poprzednie serie, więc nadrabiam tą :D

      Usuń
  2. Ale ładnie się mieni! Pod różnym kątem pokazuje swoje inne oblicza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zastanawiam nad jednym, tym takim niebieskim :) ale Twój też ładny :)
    a teraz maluję pazurki 535H :D

    OdpowiedzUsuń
  4. omamoooo jaki piękny! <3 jak on tak się mieni to ja go biorę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda! Sama bym taki chciała!

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh... kuszą te lakiery :( a funduszy brak

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny kolorek-podoba mi się i to bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :) nie mam jeszcze ich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...