wtorek, 23 grudnia 2014

Candy Cane Nails

Już za moment Święta. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie pogoda pod psem. Gdy wyjrzę przez okno, zauważam rzeki płynące ulicami. Cała szyba w milionie kropel, a te, które na niej nie osiadły, bębnią z całej siły w parapet.
Nie mogę przez to spać.
Po wysłaniu M. do pracy, zamiast powrotu do łóżka (bo i tak nie zasnę) wybrałam przeglądanie blogów. Paznokciowych. Kolejny raz byłam pod wrażeniem kreatywności blogerek z różnych zakątków świata i kolejny raz zadałam sobie pytanie: czemu ja tak nie potrafię?

Myśląc o zbliżających Świętach i tym czymś za oknem, postanowiłam stworzyć coś całkowicie na przekór. Coś wesołego, w świątecznych kolorach... Co z tego wyszło? Już teraz odpowiem, że poczułam się jak elf... :)





Musiałam skrócić paznokcie. Niestety ten na palcu wskazującym paskudnie pękł i nie jestem w stanie go ładnie spiłować - kończy się to potwornym bólem, łzami w oczach i rzucaniem pilniczkiem gdzie popadnie. Jakieś rady? Po Świętach zamierzam kupić sobie Nail Tek Foundation III. Mam nadzieję, że pomoże na pękające paznokcie. 



Wiecie, że drżę za każdym razem, gdy tworzę paznokciowy post? Zawsze ta sama myśl: kobieeeto, z czym do ludzi...


Ale w końcu każdy kiedyś zaczynał, prawda? :)



Na wszystkie paznokcie nałożyłam odżywkę 10 in 1 od Colour Alike. Może nie działa cudów jeśli chodzi o wzmocnienie, ale jest świetna jako baza. Następnie na trzech paznokciach wylądowała piękna zieleń od Catrice - Miss Piggy's BF (ta nazwa mnie rozczula ^^), a na dwóch - Biała Fabryka CA. Posłużyła mi ona jako baza pod cukierki, które zrobiłam za pomocą tasiemki i lakieru Catrice Feel The SpiRED. Ta czerwień jest całkiem ładna, ale zmywanie ze skórek doprowadziło mnie do szału. Dawno nie miałam lakieru, który by się tak rozmazywał... Tym samym lakierem zrobiłam też kropki na zieleni - miały przypominać owoce ostrokrzewu... Tja :D Na koniec wrzuciłam warstwę mojej ukochanej mgiełki Golden Rose, która moim zdaniem nadała całości świątecznego, magicznego charakteru. Całość pokryte jest Seche Vite. 




Oczywiście pewnie jutro wieczorem to zmyję, mam nieco inne plany co do paznokci na same Święta... :> Podejrzewam, że to ostatni post przed Świętami. Chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego! Na co dzień ...:)

15 komentarzy:

  1. Nie drżyj, bo ładnie Ci idzie. Motyw cukierków mi jak najbardziej pasuje, tylko nie wiem czy ogarnęłabym te kreseczki równo.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie ten topper od GR :) muszę go odszukać i zmalowac cos świątecznego

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :))) jakby każdy tak zaczynał to wiesz cooo :D bardzo ładne :) paseczki równiutkie, a mi zawsze się coś rozpacka hehe :D
    Czekam na te docelowe świąteczne paznokcie w takim razie, bo pewnie też pokażesz :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Świątecznie na maksa! ;-)) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się bardzo podoba Twoje mani! fajna jest ta mgiełka z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och Kiciu, są fantastyczno-magiczno-świateczne! I powiem Ci szczerze, że odkąd odkryłam co kobietki wyczynają ze swoimi pazurkami na instagramie poczułam... że ja też muszę! To jest silniejsze ode mnie! Moje paznokcie nigdy nie zachwycały kształtem, ale teraz się bawię i bawię i nie umiem ich już nawet na jeden kolor pomalować! :D A no i muszę znaleźć gdzieś to cudo, którym malują okolice paznokcia, poczym ściągają resztki jak jakąś gumę. Nie wiem co to, podpowiesz? Wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :) Niestety ja do paznokci mam najmniej cierpliwości więc tylko maluję je na czarno lub beżowo ;/ O fikuśnych wzorkach nie ma mowy, szlag mnie trafia i koniec :( Ale podziwiam twoją kreatywność, wyszło naprawdę super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Ci bardzo ładnie! Z pękającymi paznokciami nie mam doświadczenia, ale na rozdwajające polecam odżywkę Trind. Pierwszy kosmetyk, który faktycznie mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, top z Golden Rose faktycznie nadaje innego charakteru. Jest bardziej świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszło. Top super się prezentuje. A te paski czerwono białe bardzo przypominają lizaki - laski świąteczne :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...