czwartek, 11 grudnia 2014

Drogi Mikołaju...

Dobry wieczór! Pora może niezbyt typowa dla mnie, sama myślałam, że będę już dawno spać. Tym bardziej, że wstałam rano i odbyłam długą podróż do domu ;) Sen jednak nie przychodzi, a ja postanowiłam podzielić się z Wami moimi świątecznymi życzeniami. Może Mikołaj zajrzy na bloga i stwierdzi, że jednak byłam grzeczna? ;)



Jesteście ciekawe? :>

Na pierwszy ogień idą moja małe marzenia kosmetyczne...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Widać? Uf!

1. Paleta MakeUp Revolution Iconic 3. Pojawiła się już w poprzedniej wishliście, jednak jak można się domyśleć, nadal do mnie nie trafiła :D Jednak nie jest to rzecz, której pragnę najbardziej na świecie - po prostu przydałaby mi się. Jest bardzo uniwersalna, brakuje mi takiej! 

2. Emily de Molly, Turbulence. Przeglądałam któregoś dnia lakiery w którymś z brytyjskich sklepów (niestety nie zapisałam, w którym) i trafiłam na to małe cudo ♥ To typowa zachcianka, w końcu mam dużo lakierów, choć nikt mi nie wmówi, że za dużo, zawsze znajdzie się miejsce na kolejny egzemplarz! 

3. Kolorówka, pigmenty. Zdjęcie przypadkowe, nie mogłam znaleźć ładniejszego. Nadszedł czas na zamówienie półproduktów do stworzenia podkładu, poprzedni dobił dna. Przy okazji postanowiłam spróbować zrobić cień do brwi, cień do powiek oraz rozświetlacz :) 

4. MAC, Candy Yum Yum. Śliczna, fuksjowa pomadka :) Ostatnio przekonałam się do takich odcieni. Dobrze się w nich czuję. Mam też ochotę wypróbować w końcu tę słynną markę. Jestem pewna, że to właśnie ta szminka będzie pierwszym ich kosmetykiem!

5. Maroko Sklep, Bioaktywne serum regenerujące pod oczy i do twarzy. Bardzo zachęcił mnie jego naturalny skład. No i pani Renia, która zaprezentowała nam to serum podczas ostatniego spotkania - ta piękna kobieta jest najlepszą reklamą tego kosmetyku.

6. Mydło cedrowe Babuszki Agafii. Słynne w całej blogosferze :) Miałam ochotę zamówić podczas DDD, ale jednak zdrowy rozsądek wygrał. Może mimo wszystko pojawi się pod choinką?

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

1. Lampa pierścieniowa. Chyba każda z nas wie, jak bardzo ważne jest światło w fotografii. Ja obecnie po prostu go nie mam ;) Wychodzę z domu - jeszcze jest ciemno. Wracam do domu - już jest ciemno. A zdjęcia ze zwykłym fleshem... tragedia. Mikołaju, co o tym myślisz?

2. Yankee Candle, Farmer's Market. Niestety popadłam w małe zapachomaniactwo. Pierwszą świecę już nabyłam, ale oczywiście mi mało! Przy świecy była dołączona próbka zapachu - Farmer's Market. Na sucho niezbyt mi się spodobał, ale po odpaleniu - bajka... Dosłownie owocowy kompot ♥ Nawet Michałowi się spodobał! Zapach raczej ciężko dostępny w Polsce, ale jak mi się trafi (i będę miała wolne środki), to biorę duży słój.

3. Etui na telefon. Najlepiej z miękkiego materiału, żeby ładnie amortyzowało upadki ;) Bardzo chciałabym jakieś zabawne, np. z frytkami czy coś :D 

4. Martensy. Czarne, krótkie, a najfajniej by było, gdyby były ocieplane ♥ Kocham te buty, przekonałam się już, że są najlepsze dla mnie na zimę. Mam już wiśniowe, jednak one nie pasują do wszystkiego, dlatego też chciałabym jeszcze czarne. 

5. Czarna parka. Czyli coś, co ma co druga dziewczyna, którą mijam na ulicy :D ale to nieważne, potrzebuję ciepłej kurtki. Idealna ma w środku futerko, które można odpiąć. 

6. Obiektyw Nikkor 50/1.8. Czyli słynny obiektyw portretowy. Korzystam obecnie z obiektywu 50/1.2, ale jest to szkło w pełni manualne i mam czasem problem z ustawieniem ostrości. Automatyczny obiektyw byłby dla mnie zbawieniem...


Pisałyście list do Mikołaja? Chętnie zobaczę Wasze wishlisty, podzielcie się linkiem! :)

19 komentarzy:

  1. Lakierów nigdy nie jest za dużo - każda buteleczka jest wyjątkowa, bo każda skrywa inną historię. :))
    Pierwszy raz widzę ten zapach z YC. Uwielbiam owocowe nuty, musi być boski! :D
    U mnie na blogu niedawno pojawiła się taka lista. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak myślę, to masz rację z tym, że każda buteleczka skrywa inną historię :)
      Ten zapach ma delikatny dodatek w postaci goździków, jest naprawdę piękny! Widziałam w różnych sklepach woski w kształcie słoiczków o tym zapachu, może spróbujesz przy okazji? :)

      Usuń
    2. O nie pomyślałam o woskach w kształcie słoiczków :))

      Usuń
  2. fajna lista życzeń :) u mnie też była ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista :) Mój telefon by mi dziękował za taką obudowę :D Świeca YC jakakolwiek i mi się marzy :D Żeby tylko sobie stała i pięknie pachniała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A cóż to za wysyp listów mikołajowych ? :D
    To serum też mnie przeogromnie zaciekawiło, Pani Renia robi swoje :) Alicja zarażona świecomaniactwem, challenge accept!

    OdpowiedzUsuń
  5. lampa pierścieniowa jest również moim życzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mi się marzy lampa pierścieniowa. Fakt faktem, w zeszłym roku dostałam namiot bezcieniowy z lampkami, ale niekiedy trudno uzyskać mi w nim taki efekt na zdjęciach - jaki bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam inna paletę revolutiona ale potwierdzam - są bardzo fajne i tez bym się nie pogniewala na Mikołaja za jeszcze jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletkę Revolution też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szmineczkę z MAC też bym chętnie przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo polecam paletę Iconic 3. , kupiłam ją siostrze pod choinkę, ma piękne cienie i była tania, oczywiście leży nieużywana jeszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde ja też muszę wziąć się i napisać list do mikołaja :D Jakby przyniósł mi Iconic 3 to bym się nie obraziła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampa pierścieniowa to cudo techniki ;)) ja uwielbiam robić przy niej zdjęcia nawet gdy mam dobre słońce za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakierów i świec zapachowych nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorówką to i ja bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za szmineczkę z maca też bym się nie obraziła :D a co do zapachów to ostatnio popadłam w to szaleństwo, właśnie otulam się cudownym YC Soft Blanket ;3 Kringle Candle też mają super zapachy, jest duży wybór tych zimowych. Ah, i dodaję twojego bloga do obserwowanych :* ...ja dopiero zaczyam

    OdpowiedzUsuń
  16. szminka z maca mi się marzy ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...