sobota, 20 grudnia 2014

Wyjątkowe, mikołajkowe spotkanie blogerskie

Dziś przybywam do Was z relacją ze wspaniałego spotkania zorganizowanego przez Olę, które odbyło się 7. grudnia w Warszawie. Spotkałyśmy się z dziewczynami w zdecydowanie niebanalnej restauracji – Piony i Poziomy. Samo spotkanie też było niezwykłe... Spotkałyśmy się, by wesprzeć finansowo fundację, która pod swymi skrzydłami trzyma dzieci z chorobami serca.
Wspaniale jest łączyć przyjemne z pożytecznym – zebrałyśmy 1430 zł na Fundację Corinfantis i dziecięce serduszka, i jesteśmy szczęśliwe, że możemy dołożyć tę cegiełkę. 




Tak jak już wspominałam, spotkałyśmy się w restauracji Piony i Poziomy, która znajduje się przy ul. Marszałkowskiej 21/25 w Warszawie. Lokal zdecydowanie wyróżnia się na tle innych – choćby niebanalnym wystrojem. Serwuje drugą najlepszą pizzę w Warszawie, polecam ;) Pomieścił też nasze małe stadko, innych klientów, a później także... kota. W tym dniu bowiem Rarity została kocią mamą! Gratulujemy! :D
Rozmowom i ploteczkom nie było końca, jednak były one okraszone trzema prezentacjami...



...Najpierw odwiedzili nas Agnieszka i Kuba z KiA Candles. Zaprezentowali nam świece takich marek jak Yankee Candle, Kringle Candle, Village Candle, opowiedzieli co nieco o ich historii. Mogłyśmy wąchać wszystko, co ze sobą przytargali, a było tego mnóóóóstwo! Po cichu Wam powiem, że niestety, ale zapachowe szaleństwo dopadło i mnie już jakiś czas temu, więc byłam w siódmym niebie ;) Nabyłam też sampler VC o zapachu pomarańczy i cynamonu, pachnie prześlicznie i będzie świetny w okresie świątecznym! Muszę też przyznać, że moja zapachowa wishlista wydłużyła się niebezpiecznie.



...Drugą prezentację poprowadziła pani Patrycja z Mary Kay. Muszę powiedzieć, że pani Patrycja to naprawdę piękna kobieta z nieskazitelną cerą i delikatnym makijażem, i – może nie zabrzmi to zbyt fortunnie – jest wspaniałą reklamą Mary Kay. Opowiedziała nam o kosmetykach marki oraz programie pielęgnacji. Myślę, że wiele z nas (w tym i mnie) zaciekawiła :)



...Ostatnia wystąpiła znana już pani Renia z Maroko Sklep. Kolejny raz byłam zachwycona jej rozległą wiedzą, popartą własnymi doświadczeniami. Zdecydowanie zachęciła mnie do ponownego podejścia do naturalnej pielęgnacji. Obie jesteśmy bardzo zadowolone z oleju z czarnuszki, który i Wam polecam :) O czarnuszce napiszę niedługo...


 
Po prezentacjach mieliśmy znowu chwilę na rozmowy. Jednak w powietrzu czuć było napięcie związane z... loterią :) Ola wystąpiła w roli Mikołaja i już po chwili mogłyśmy cieszyć się z wylosowanych upominków. Oto, co do mnie trafiło:

-Party Lite, wosk Calm Waters, wodny, męski zapach








-Party Lite, zestaw Tangerine Tease, żel pod prysznic, balsam do ciała, spray do pomieszczeń i pościeli




-Mary Kay, puder transparentny oraz krem matujący



-MCMC, tonik (podarowany przez Magic Foot Peel)



-B. Loves Plates, płytka B.03. Mind Blown, stempel, zdrapki i przeuroczy list od B. <3 









Jestem bardzo zadowolona z tego, co do mnie trafiło. Jednak nie będę ukrywać - najbardziej ucieszył mnie zestaw B. Loves Plates. Zresztą dziewczyny mogą potwierdzić, prawie się popłakałam z radości :D

Szczęśliwy Kot :D


Dziękuję Oli za organizację spotkania na najwyższym poziomie, dziewczynom za wspólnie spędzony czas, KiA Candles, Mary Kay oraz Maroko Sklep za ciekawe prezentacje, sponsorom za upominki :)



Zdjęcia pożyczone od dziewczyn, dziękuję :*





7 komentarzy:

  1. Połączyłyście przyjemne z pożytecznym. W kwestii śnieżynek, jeśli nie z mamą możesz spróbować pokombinować wg tej strony: http://www.szkolaszydelkowania.pl/2013/12/dzien-1-szydekowa-sniezynka-wyrazista.html
    Moja nauka szydełkowania zaczęła się od studiowania informacji w tej szkole. Wszystko jest wypisane jak krowie na rowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam Twoją minę jak odbierałaś płytkę :D Miło było znów się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elfy widzą wszystko! :D Pewnie wyglądałam dość śmiesznie, ale to nieważne, bo tyyyyyle szczęścia! :D

      Usuń
  3. Miło było poznać i fakt bylas mega happy z tej plytki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milo jest pozniej takie spitkanie wspominac, ale poznac kobitki z blogow oko w oko jest czyms niesamowitym! Mam nadzieje ze i mi sie kiedys to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwy kot widać :) Fajne spotkanko, też uwielbiam takie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...