wtorek, 10 lutego 2015

Mind blown, wersja niebiańska

Notka po długiej przerwie, ale ostrzegałam - sesja mnie dopadła ;) na szczęście już koniec, mam jeszcze tydzień wolnego i mogę troszkę poleniuchować... Już nie mogę się doczekać, aż odwiedzę Wasze blogi!

Wczoraj wróciłam do Pruszkowa, gdzie czekała na mnie paczka z lakierami od Kasi. Od razu napiszę, że naprawdę warto do niej zajrzeć na wielką wyprzedaż lakierową! Po otwarciu paczki moją uwagę od razu zwrócił Sweet Talker od Essie (a miałam nie brać!) i postanowiłam wykonać proste zdobienie. Jeśli chodzi o zdjęcia, to ten lakier jest taki jak ja - za każdym razem wychodzi inaczej i ciężko jest uchwycić jego urodę :D Próbowałam trochę uwydatnić rzeczywiste kolory w programie graficznym, ale chyba niezbyt mi to wyszło, stąd drobne różnice ;)

chyba najlepiej oddaje kolor




tu stanowczo przesadziłam w kontrastem, ale ładnie widać wzór
 Jedna warstwa Nail Tek III Foundation, dwie warstwy Essie Sweet Talker (już kocham), płytka b.loves plates 03 mind blown <3 -> wzór odbity białym lakierem no name (na żywo jest zdecydowanie bardziej biały, tu wygląda na błękitny), warstwa Seche Vite (po raz pierwszy jestem trochę zawiedziona, gdyż dziwnie ściągnął się przy macierzy...)

światło dzienne, ale... w innym pokoju Oo.
światło sztuczne

Uwielbiam płytki B., wzory są odpowiednio głęboko wytłoczone i świetnie się odbijają. Jedyne, co mi odrobinę przeszkadza, to wielkość wzoru - ale to tylko i wyłącznie moja "wina", bo niestety jestem posiadaczką mikroskopijnej płytki paznokcia :) 

światło sztuczne

Co sądzicie o tego typu zdobieniach? :)

22 komentarze:

  1. cudeńka, ślicznie wyglądają, delikatne i wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor!!
    Ja chce tez kupic plytke od B. ale ta z kwiatowym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze ten kolor piękniasty jest! a po drugie w końcu muszę kupić płytki Ani i się nauczyć z nich korzystać!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo cudo cudo! połamały mi się paznocie ale jak tylko będą dłuższe to w końcu coś na nich zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Wygląda tak delikatnie, śliczny jest ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny mani! Marzy mi się taki kolor - kurcze, od dawien dawna mnie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt często noszę niebieskie kolory na paznokciach, ale to wydanie bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyszło, ale ja nie lubię niebieskiego :p

    OdpowiedzUsuń
  9. btw, fajnie że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się zdobienia z płytek, szczególnie te na całą płytkę paznokci :). Super Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor, jak i wzorek bardzo ładnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor no i stemple super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście na każdym zdjęciu troszkę inaczej, ja też mam ten odwieczny problem. Na pierwszym kolor wydaje mi się najbardziej żywy i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie, podobają mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdobienie super :)) niebieski to najpiękniejszy kolor na paznokciach, a stempelki od B. pasują tu idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkie niebieskości na pazbokciach, więc już kocham ten lakier, a wzór bardzo mi do niego pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...