środa, 6 maja 2015

Hit: kredki Lovely PERFECT LINE

Kredki do ust to ten rodzaj kosmetyków, który od zawsze uważałam za zbędne. Kojarzyły mi się wyłącznie z ciemną linią wokół ust i tutorialami w czasopismach we wczesnych latach '90 ;) Wszystko zmieniło się, gdy przypadkiem trafiłam na zdjęcie pewnej dziewczyny, już sama nie pamiętam gdzie. Moją uwagę przykuły jej usta w bardzo ładnym odcieniu. Ku mojej radości, pod zdjęciem wypisała kosmetyki, których użyła. Dzięki temu dowiedziałam się, że tak piękny odcień daje kredka Lovely PERFECT LINE nr 1. :) 




Na zdjęciu widać 3 kolory, wydaje mi się, że nie ma ich więcej, ale mogę się mylić. W każdym razie pobiegłam po ten nr 1 najszybciej jak mogłam, wyszłam z trzema odcieniami i NIE ŻAŁUJĘ :) 

Nadmienię, że konturówki traktuję jak pomadki i maluję nimi całe usta. Nie ma z tym problemu, ponieważ są dość miękkie i ładnie suną po ustach. Obawiam się, że przez tę kremową konsystencję będą mało wydajne, gdyż muszę je temperować praktycznie po każdym użyciu. Nie wiem, czy tak powinno być, bo tak jak już wspomniałam, to moje pierwsze spotkanie z tego typu kosmetykiem. 
Sprawdzają się świetnie w roli szminek, dają ładny, pół matowy efekt na ustach i są dość trwałe. Schodzą równomiernie i co dla mnie najważniejsze - nie wysuszają ust.

Nr 1. 



To taki jasnoróżowy nudziak, lekko przybrudzony. Dla mnie po prostu piękny! Coś czuję, że powinnam pomyśleć nad kolejnym egzemplarzem, ponieważ ten jest dość często używany i już boję się, że szybko się skończy ;)



Nr 2.



To ciemna fuksja, nieco fioletowawa, niestety miałam problem z uchwyceniem jej na zdjęciach. Obawiałam się, że będzie lekko perłowa, na szczęście jest bez żadnych drobinek. Kolor również trafiony i świetnie się w nim czuję ;) 



Nr 3.



To czerwień, jednak nie taka mocna, strażacka, jak mogłoby się wydawać. Na ustach traci na mocy, jest raczej jasna, ale nadal bardzo przyjemna. Poleciłabym tę kredkę wszystkim, którzy marzą o czerwonych ustach, a jednocześnie boją się nałożyć mocne odcienie.

Konturówki Lovely PERFECT LINE można znaleźć w drogeriach Rossmann, w cenie ok 6zł za sztukę. Jeśli macie na nie ochotę, to radzę się spieszyć i skorzystać w promocji -49% ;)

17 komentarzy:

  1. Te kredki to chyba jakaś nowość od Lovely, bo jakoś umknęły mojej uwadze.. :) Sama też długo myślałam, że konturówka to zbędny kosmetyk, ale teraz czasem też wypełniam nimi całe usta :) Jedynka szczególnie wpadła mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jutro będą w moim rossmanie to na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są cudowne ja mam nr1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również maluję konturówką całe usta, używam Inglota i również dość często muszę temperować, ale z pewnością nie po każdym użyciu. Dlatego polecam Ci spróbować tych kredek. :) Mam jedną z Essence i jest również miękka, masakra, umyka w mgnieniu oka. :)

    Zapraszam Serdecznie Na Nowy Post z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, może się na jedną skuszę :)

    gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawy wpis, podoba mi się estetyka twoich postów. Mam małe pytanie czy problemem było by otrzymanie twojej opinii o naszej stronie www.blondynkitezgraja.pl ? Być może zainteresuje Cię też wpis, który dzisiaj wstawił Marek dotyczący naszego nowego projektu rysunkowego http://blondynkitezgraja.pl/bayonetta-level-88/

    OdpowiedzUsuń
  7. A tych to jeszcze nie widziłam :) używam z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki, ja od jakiegoś czasu lubię używać konturówek na całe usta, jutro na nie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki raczej zbyt mocne i nie polubilyby się z moimi ustami :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredki bardzo ładnie się prezentują wizualnie, ale również, jeśli chodzi o pigmentacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również posiadam wszystkie 3 sztuki. Jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zaczełam używac niedawno kredek i jestem zakoachana a te Twoje maja cudne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dzisiaj kupiłam kredkę z nr 1. Jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredka Lovely perfect line o numerze 1 jest najlepsza!! idealna szczególnie dla blondynek

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kredki to zdecydowany hit lovely- szczególnie kolor 1 jest przepiękny
    bellovo.blogspot.com - tu recenzuje ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...