poniedziałek, 6 lipca 2015

Łąka pełna stokrotek

Hej! Jak mijają Wam te parne dni? Szczerze mówiąc rozpływam się, staram się chłodzić mgiełką Apis z ostatniego ShinyBoxa oraz dużo pić. W związku z tak wysoką temperaturą nie mam na nic ochoty, więc dni mijają mi na czytaniu - nareszcie mam na to czas :) Dziś jednak nabrałam chęci na pokrycie nagich paznokci wzorem. Podejść nie zliczę ;) Pokażę jednak to, co ostatecznie zostawiłam, będąc zadowolona z efektu - zapraszam na łąkę pełną stokrotek!



Płytkę zapewne wiele z Was kojarzy z bornprettystore, gdzie można ją znaleźć pod numerem BP46. Moja jednak pochodzi z aliexpress (jej oznaczenie to JQ-46), gdzie zamówiłam zestaw 10 płytek ze stemplem za 5$. Płytki do wyboru można znaleźć TU. Ogólnie bardzo polecam ten sklep, płytki są dobrej jakości, a przesyłki dochodzą bardzo szybko :) 



Stemplowałam białym lakierem do stempli Essence na pięknej zieleni Catrice - Miss Piggy's BF. Środki kwiatków podkreśliłam żółtym lakierem UpGirls, a na to wszystko nałożyłam Seche Vite.



Powiem szczerze, że na początku to właśnie stokrotki najmniej mi się spodobały. Teraz jednak zmieniam zdanie - wyglądają naprawdę przesłodko! 




Lubicie kwiaty na paznokciach? :)

P.S. W niedzielę wyjeżdżam na wakacje, mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się wrzucić tu relację z wizyty w Topestetic. Jednocześnie zapraszam Was na mojego instagrama, gdzie zapewne będę wrzucać zdjęcia ze szlaków :)

28 komentarzy:

  1. Pięknie to wyszło :) I tak precyzyjnie! Bardzo mi się podoba.
    Udanego wypoczynku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki wyglądają świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Bardzo mi się podobają i sama po raz kolejny żałuję, że nie mam płytki ani jednej :(
    Udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny wzór. Zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I popatrzyłam - te płytki są już niedostępne :(

      Usuń
    2. O kurczę, jaki szok - gdy pisałam post, to sprawdziłam zarówno link do płytek, jak i sklep, nawet pomyślałam, że później pobuszuję i jeszcze coś zamówię :( mam nadzieję, że powrócą, bo mieli dobre ceny, a przesyłki zawsze szybko docierały...

      Usuń
  6. Ale śliczny wzór :) takie wakacyjne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają :) Ja już co najmniej od roku przymierzam się do zakupu stempla i płytek, ciągle jakoś zapominam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paznokcie, jak łączka majowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Ta zieleń pod spodem wygląda pięknie jako trawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają takie kwiatuszki! Podoba mi się taka zgaszona zieleń lakieru, nie bijąca po oczach! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale perfekcyjne - piękne:) miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna płytka i super zdobienie.

    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ślicznie i letnio :) Ja nie mam cierpliwości do zdobień :(

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne! idealnie letnie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdobienie śliczne, ja bardzo lubię kwiatki. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne i muszę się zgodzić, że stokrotki ns paznokciach wyglądają przeuroczo <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Sprawiacie mi wielką radość i wierzę, że to co robię, nie jest bezsensowne.

Proszę jednak o niepozostawianie spamu. Uwierzcie, że na pewno do Was trafię, jeśli tylko nie będziecie mnie do tego zmuszać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...